Μειώθηκε κατά 52 εκατ. ευρώ το 2018 η κερδοφορία των πέντε πρώτων αλυσίδων, δεύτερη χρονιά μεγάλων ζημιών για την Σκλαβενίτης.
Τζίρο 8,6 δισ. ευρώ, ελαφρώς αυξημένο από το 2017, πέτυχαν το 2018 οι 42 αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας, που όμως… ιδρώνουν για να εμφανίσουν κερδοφορία. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα κέρδη των πέντε πιο κερδοφόρων αλυσίδων έκαναν «βουτιά» κατά 33,7%, ενώ ο «γίγαντας» του κλάδου, Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, λειτούργησε για δεύτερη συνεχή χρονιά με ζημιές δεκάδων εκατ. ευρώ.