Προκήρυξη πρόσληψης δύο (2) ΥΕ Εξειδικευμένων Εργατών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών του υποέργου «Αποκατάσταση, συντήρηση και ανάδειξη κτηρίου Ι και μνημειακής εισόδου του ανακτόρου της αρχαίας Πέλλας. Εργασίες διαμόρφωσης νέας εισόδου στην ανατολική πλευρά του λόφου του ανακτόρου και πορείας επισκεπτών» του έργου «Αποκατάσταση, συντήρηση και ανάδειξη κτηρίου Ι και μνημειακής εισόδου ανακτόρου αρχαίας Πέλλας. Εργασίες διαμόρφωσης νέας εισόδου στην ανατολική πλευρά του λόφου του ανακτόρου και πορείας επισκεπτών» που υλοποιείται με τη μέθοδο της αρχαιολογικής αυτεπιστασίας για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών με δυνατότητα ανανέωσης ή παράτασης της σύμβασης έως το τέλος του έργου.
Κυριακή 28 Απριλίου 2019
Ινδονησία: Περισσότεροι από 270 εκλογικοί υπάλληλοι πέθαναν μετρώντας ψήφους
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Επιτροπής Γενικών Εκλογών (KPU), 1.878 άλλοι υπάλληλοι αρρώστησαν. Συνολικά, περίπου επτά εκατομμύρια άνθρωποι βοήθησαν στην καταμέτρηση των ψήφων στις εκλογές της 17ης Απριλίου.
Μια μύγα, μα ποια μύγα;
Θα μου πεις, επηρεάζεσαι. Ε ναι, επηρεάζομαι. Θα μου πεις, γιατί; Ελα μου ντε. Θες το θυμικό, θες το αισθητικό, θες το αρχέγονο, θες δε θες ξεπετάγονται εκεί που δεν τα περιμένεις. Θα μου πεις, λάθος. Θα σου πω, όχι. Τουλάχιστον, όχι εντελώς.
Εξηγούμαι δεόντως: πόσο λανθασμένη μπορεί να είναι η χιλιοειπωμένη (όσο και χιλιοξεχασμένη πλέον) λαϊκή ρήση «χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει»; Eχεις, ας πούμε, απέναντί σου, όλους αυτούς που λυσσάνε για το ποιος τόλμησε να τους αγγίξει: Λοβέρδο, Αδωνη, Κυριάκο, Σαμαρά, Βορίδη, Στουρνάρα, και συζύγους ορισμένων εξ αυτών. Και τους κοιτάς. Και τι λες δηλαδή; Πως αποκλείεται σου είπα, αποκλείεται σου λέω να έχουν αυτές οι φάτσες μπλεχτεί στο οποιοδήποτε σκάνδαλο. Αυτό λες; Πως είναι αμέμπτου ηθικής. Αυτό θα πεις; Πως τι καλά παιδιά βρε παιδί μου! Αυτό;
Κοινωνική φοβία: Ένα αφανές πρόβλημα που δεν είναι τόσο μακριά μας
Το να νιώθει κανείς άβολα σε ορισμένες περιστάσεις, όπως για παράδειγμα σε μία συνέντευξη για δουλειά ή σε ένα πρώτο ραντεβού, είναι κάτι συνηθισμένο και δεν σημαίνει αυτομάτως ότι κάποιος έχει κοινωνική φοβία. Όταν όμως το άγχος αυτό κλιμακώνεται σε τέτοιο βαθμό, ώστε να προκαλεί στο άτομο υπερβολική δυσφορία, ανησυχία ή φόβο, ακόμα και στις συνήθεις καθημερινές αλληλεπιδράσεις, τότε ενδέχεται η διάγνωση να είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους, γνωστή επίσης και ως κοινωνική φοβία.
Πάσχα Ελλήνων κομμουνισμένων
Με αυτούς τους φόβους μπήκαμε στο αυτοκίνητο. Ξέρετε, αυτό που ξεκινάει για το χωριό μισοάδειο και ετοιμάζεται να γυρίσει εντελώς γεμάτο. Κίνηση, χαμός στον δρόμο προς Κόρινθο. Σύμφωνα με πληροφορίες, συριζαίοι πήγαιναν μέχρι τα διόδια, έκαναν αναστροφή και ξαναπήγαιναν για να δείξουν ότι ο κόσμος περνάει καλά και έχει τη δυνατότητα να κάνει Πάσχα στο χωριό, παρά να μείνει να μιζεριάσει στην πόλη. Καθώς περιμέναμε στις ατελείωτες «στημένες» ουρές, προσπαθούσα να διακρίνω αν πίσω από τις τζαμποσακούλες που είχαν τοποθετηθεί στα καθίσματα κρυβόταν καμιά «Αυγή», να βγάλω μια φωτογραφία να τους ξεμπροστιάσω. Άδικος κόπος. Το σκηνικό ήταν στημένο επαγγελματικά.
Σάββατο 27 Απριλίου 2019
Η Προοδευτική Πρωτοβουλία Πολιτών Πέλλας υπέρ των αυτοδιοικητικών δομών, υπηρεσιών και προγραμμάτων κατά της ενδοοικογενειακής βίας
Είπαμε και θα το ξαναπούμε όσες φορές κι αν χρειαστεί, ότι αυτοδιοίκηση δεν είναι μόνο τα πλακάκια, τα παγκάκια, οι λάμπες και τα δεντράκια. Είναι πολιτική και κοινωνική στάση και δράση ζωής. Η αυτοδιοίκηση έχει πολυσύνθετο ρόλο με πολλαπλές κοινωνικές και πολιτικές δράσεις, με απώτερο στόχο πάντα την κοινωνική συνοχή, δικαιοσύνη και γαλήνη. Οποιαδήποτε υπηρεσία, οποιοδήποτε πρόγραμμα και οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής δομής μέχρι σήμερα στην Πέλλα -εξαίρεση το ΚΑΠΗ, θεσμός που ιδρύθηκε το 1984 με νομοθετική πρωτοβουλία του τότε Υπ. Υγείας και Πρόνοιας-, αποτελεί όχι μόνο ένα απειλούμενο, αλλά ένα εξαφανισμένο είδος κάτι σαν το «Golden Toad-Χρυσός Φρύνος» της Κόστα Ρίκα, αφού απουσιάζει παντελώς και επιμελώς από τις μικρότερες τοπικές κοινωνίες, αλλά κυρίως κι από τα προγράμματα γι' αυτές όλων των υποψηφίων δημοτικών και κοινοτικών συνδυασμών. Μπορεί μετά απ' αυτή την ανάρτηση(μια από τις πολλές που έχει αναρτήσει διαχρονικά για το θέμα το @P e l l a), όλοι να σπεύσουν να δείξουν την όψιμη «ευαισθησία» και την προεκλογική «προνοητικότητα» τους...
«Πέλλα Μπροστά»: Νέες δυναμικές υποψηφιότητες
«ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΤΣΑΤΣΗ-ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ, ΒΛΑΧΟΣ, ΠΟΥΡΣΑΝΙΔΗΣ, ΧΑΛΗΣ, ΑΜΙΤΖΟΓΛΟΥ, ΤΡΑΠΕΖΑΝΛΙΔΟΥ, ΚΙΟΚΠΑΣΟΓΛΟΥ, ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ»
• Νέες δυναμικές υποψηφιότητες που θα βοηθήσουν να πάμε την «Πέλλα Μπροστά»
Νέοι υποψήφιοι Σύμβουλοι συντάχθηκαν στην προσπάθεια του υποψηφίου Δημάρχου Πέλλας κ. Θεόδωρου Θεοδωρίδη για να πάνε την «Πέλλα Μπροστά».
Το καπέλο του κ. Πολάκη
Περίμενα μια κάποια διευκρίνηση για την – επιεικώς άστοχη – αρχική ανάρτηση του κ. Κυμπουρόπουλου, υποψήφιου ευρωβουλευτή με τη ΝΔ, για τα δικαιώματα των ΑμΕΑ. Μάταια όπως αποδείχτηκε, γιατί η δεύτερη ήταν πιο άστοχη από την πρώτη. Μεσολάβησε βέβαια και η ανάρτηση-μπιστολιά του κ. Πολάκη που ξύπνησε τα φιλάνθρωπα αισθήματα των απανταχού οπαδών της πολιτικής ορθότητας και αποκοίμισε κάθε δυνατότητα σοβαρής συζήτησης μεταθέτοντας το ζήτημα στο ήθος του κ. Πολάκη, αγαπημένο θέμα της αντιπολίτευσης.
Η Παναγία του λαού
Στο συγκλονιστικό «Μοιρολόι της Μεγάλης Παρασκευής», που απαντά σε πάμπολλες παραλλαγές, σε όλα τα ιδιώματα της νεοελληνικής γλώσσας και σε κάθε περιοχή όπου μιλήθηκε, η Παναγία δεν θρηνεί σαν Θεοτόκος, σαν μητέρα Θεού. Μοιρολογάει τον γιο της σαν μάνα ανθρώπου, θνητού, που τίποτε δεν της εξασφαλίζει ότι θα τον ξαναδεί αναστημένο, με ταπεινωμένο στα νικηφόρα πόδια του τον Αδη. Ο απόλυτος σπαραγμός της εξηγεί εν μέρει τις κατάρες της κατά του Ατσίγγανου, που έφτιαξε τα πέντε καρφιά της σταύρωσης. Κατά τη λαϊκή παράδοση βέβαια, που αντιπαθεί γενικά τους Τσιγγάνους, γιατί τίποτε δεν λένε για σταυρωτήδες Φαραώ ή χαλκιάδες τα Ευαγγέλια (κανονικά και απόκρυφα) ή οι Πατέρες και η υμνογραφία.
Πώς ο αρχαίος «καπιταλισμός» γέννησε τον Ιησού
«Μετά το θάνατο του Ηρώδη Α', οι τρεις γιοι του ανέλαβαν την εξουσία της αρχαίας Παλαιστίνης. Ο ένας από αυτούς, ο Ηρώδης Αντίπας (4 π.Χ - 39 π.Χ), κληρονόμησε την υποτελή στη Ρώμη περιοχή της Γαλιλαίας. Ακολούθησε μια άνευ προηγουμένου οικονομική ανάπτυξη, ένα είδος αρχαίας οικονομίας της αγοράς. Όλα αυτά δεν μπορεί να έμειναν χωρίς επιρροή στον έφηβο Ιησού. Πόσο σημάδεψε την πορεία Του η οικονομική ανάπτυξη της Γαλιλαίας;», αναρωτιέται το περιοδικό Spiegel σε εκτενέστατο άρθρο του στο οποίο αναφέρονται μεταξύ πολλών άλλων και τα εξής:
Ετικέτες
αρχαίος «καπιταλισμός»,
Αρχική σελίδα,
Ηρώδης Αντίπας,
Ιησούς Χριστός,
κοινωνική δομή,
στην κοινωνία
Υπήρξαν στα αλήθεια οι 12 Απόστολοι που διαμόρφωσαν τον Χριστιανισμό;
Σύμφωνα με την Βίβλο, ο Ιησούς Χριστός έχρισε τους 12 Αποστόλους για να διαδώσουν τη διδασκαλία του και η παλαιοχριστιανική εκκλησία οφείλει την ταχεία αναγνώρισή της στον ιεραποστολικό τους ζήλο. Ήταν αυτοί που θεμελίωσαν τον Χριστιανισμό, ωστόσο, για τους περισσότερους υπάρχουν ελάχιστες ενδείξεις για το αν υπήρξαν πραγματικά πέραν από τις σελίδες της Καινής Γραφής.
Φάγονται πένητες και εμπλησθήσονται
Το 2019 σηματοδοτεί την τρίτη δεκαετία ενός κόσμου απαλλαγμένου, υποτίθεται, από το ενδεχόμενο της σύγκρουσης των πάλαι υπερδυνάμεων. Πριν από τριάντα χρόνια η πτώση του Τείχους του Βερολίνου και τα δημοκρατικά ανοίγματα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη προκάλεσαν τη συναίνεση των λαών σ’ ένα μεταβατικό μοντέλο διακυβέρνησης δυτικού τύπου.
Η Ε.Ε., τη δεκαετία του 1990, έδωσε χρόνο και χρήμα στη Γερμανία να ανασυνταχθεί. Πριν από το ορόσημο της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ, τον πατριωτικό καπιταλισμό, τη φούσκα και τη Μεγάλη Υφεση του 2008, η δεκαετία του 2000 ήταν μια σχετικά ήσυχη εποχή (πλην της πρώην Γιουγκοσλαβίας στα Βαλκάνια) στη διάρκεια της οποίας η Γερμανία ενίσχυσε την ανταγωνιστικότητά της με το φτηνό χρήμα που διοχέτευε αφειδώς στην Ευρώπη, ιδίως στον πελάτη ευρωπαϊκό Νότο -σε αντίθεση με ό,τι κάνει σήμερα.
Τι αλλάζει στα τσιγάρα από τις 20 Μαΐου
Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο διάθεσης και διανομής καπνικών προϊόντων, με στόχο την πάταξη του λαθρεμπορίου, θα ισχύσουν από τις 20 Μαϊου 2019 για τα τσιγάρα και τον καπνό για στριφτά τσιγάρα, ενώ τα μέτρα θα επεκταθούν και σε όλα τα άλλα προϊόντα καπνού (πούρα, πουράκια και μη καπνιζόμενα προϊόντα καπνού) σε ορίζοντα 5ετίας (έως τις 20 Μαΐου 2024).
Πρόκειται για ένα πανευρωπαϊκό σύστημα παρακολούθησης και εντοπισμού που θα εγκατασταθεί σε όλες τις καπνοβιομηχανίες και θα παρέχει τη δυνατότητα να ιχνηλατούνται εύκολα τα προϊόντα καπνού, με έναν μοναδικό αναγνωριστικό κωδικό για κάθε προϊόν.
Παρασκευή 26 Απριλίου 2019
Κρατούμενος ονόματι Ιησούς
Μεγάλη Παρασκευή σήμερα. Και όλοι οι χριστιανοί του κόσμου θα πάνε σε μια κηδεία που διαφέρει από τις άλλες. Τους ανθρώπους που χάνουμε εμείς οι κοινοί θνητοί δεν πρόκειται να τους ξαναδούμε. (Ίσως καμιά φορά φευγαλέα στα όνειρά μας). Το φέρετρο έχει μέσα ένα σώμα που έχει βάρος.
Λένε κατά τι ελαφρύτερο από το ζωντανό σώμα που περπατούσε. Εικάζεται πως είναι το βάρος της ψυχής που πέταξε. Το αγαπημένο πρόσωπο που μας άφησε δεν έχει καμιά σχέση με το νεκρό του ομοίωμα. Γίνεται ξένο και διαφορετικό, όσο και αν έχει κρατήσει τα ίδια χαρακτηριστικά. Και ζούμε τον πόνο του απόλυτου και οριστικού χωρισμού. Στη σημερινή κηδεία του Χριστού δεν υπάρχει κανένα σώμα.
Ευθανασία στην ΕΕ: Τι ισχύει στην Ελλάδα και σε κάθε χώρα
Η ευθανασία και το ζήτημα της υποβοηθούμενης αυτοκτονίας δεν χρήζει ενιαίας αντιμετώπισης στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι περισσότερες πάντως χώρες τάσσονται εναντίον της ενεργητικής
ευθανασίας και της υποβοηθούμενης αυτοκτονίας, ενώ αποδέχονται το
δικαίωμα του ασθενούς στην άρνηση της θεραπείας. Μόνο τρεις χώρες
(Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο) έχουν προχωρήσει σε νομιμοποίηση της
ευθανασίας και αυτές υπό αυστηρούς όρους.
Αυτό προκύπτει από μελέτη της δικηγόρου Αλεξάνδρας Κοτζαμάνη, που
δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Βιοηθικά» της Ελληνικής Επιτροπής Βιοηθικής.
Στην Ελλάδα και στις περισσότερες χώρες της ΕΕ η ευθανασία δεν έχει
τύχει εξειδικευμένης νομοθετικής ρύθμισης, παρά μόνο συζητείται κατά
καιρούς, δημιουργώντας συνήθως εντάσεις και διχασμούς.
Νέος νόμος Κατσέλη: Τι ισχύει με πρώτη κατοικία & κατασχέσεις λογαριασμών
Ομπρέλα προστασίας» της πρώτης κατοικίας από τους πλειστηριασµούς προσφέρει ο νέος νόµος Κατσέλη. Σύµφωνα µε εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε από τη φορολογική διοίκηση σε όλα τα δικαστικά τµήµατα Εφοριών, η προστασία της πρώτης κατοικίας για όσους προσφύγουν στις ευεργετικές διατάξεις του νέου πλαισίου ισχύει έναντι όλων των πιστωτών, ακόµη και του ∆ηµοσίου.
Ειδικότερα για τον δανειολήπτη ο οποίος υποβάλλει αίτηση στην πλατφόρµα του νέου πλαισίου προστασίας και κρίνεται επιλέξιµος κατά τον προέλεγχο επιλεξιµότητας, ισχύει αυτοδίκαιη αναστολή κάθε πλειστηριασµού της κύριας κατοικίας του, η οποία αρχίζει να ισχύει και έναντι των πιστωτών που δεν περιλαµβάνονται στην αίτηση, µεταξύ των οποίων και το ∆ηµόσιο, από τη µεταγραφή στο βιβλίο µεταγραφών ή την καταχώριση στο κτηµατολογικό φύλλο της αίτησης για τη ρύθµιση οφειλών.
Το Ιερό Κοινόβιο του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου στο Πεντάλοφο Κιλκίς, επισκέφθηκε σήμερα ο υποψήφιος ευρωβουλευτής Θωμάς Γιόφκος
Ετικέτες
Αποκαθήλωση,
Αρχική σελίδα,
Θωμάς Γιόφκος,
Ιερό Κοινόβιο Οσίου Νικοδήμου Πενταλόφου Κιλκίς,
στην κοινωνία
Γρήγορος έλεγχος του αυτοκινήτου μας για ένα ασφαλές ταξίδι
Οι γιορτές του Πάσχα αποτελούν για τους περισσότερους ευκαιρία να ξεφύγουν από την καθημερινότητα. Οι εξορμήσεις σε κοντινούς ή μακρινούς προορισμούς ή ακόμη καλύτερα η επανασύνδεση με το... χωριό αποτελεί συνηθισμένη τακτική. Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε για να βγούμε στους ελληνικούς δρόμους, χωρίς να έχουμε κάνει νωρίτερα κάποιο σέρβις στο αυτοκίνητό μας;
Καλό είναι έστω και την τελευταία στιγμή να ελέγξουμε κάποια βασικά πράγματα για να είμαστε σίγουροι ότι θα φθάσουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας. Φυσικά ο προσωπικός έλεγχος που κάνουμε λίγα λεπτά πριν αναχωρήσουμε δεν υποκαθιστά το σέρβις που ορίζει ο κατασκευαστής σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Οι θρήσκοι και οι άθεοι
Μπορεί κανείς να είναι και άθεος και θρήσκος;
«Οι θρησκευτικοί πόλεμοι είναι, όπως και ο καρκίνος, μια κατάρα για το ανθρώπινο είδος. Οι άνθρωποι σ’ όλο τον πλανήτη σκοτώνουν ο ένας τον άλλο επειδή μισούν ο ένας τον θεό του άλλου». Μέρες που είναι, μεγαλοβδομαδιάτικες αλλά και ματωμένες από το θρησκόληπτο μίσος, διαβάζω το βιβλίο «Θρησκεία χωρίς θεό» (εκδ. Πατάκη, 2019, μετάφραση Στέλιος Βιρβιδάκης) του φιλοσόφου Ρόναλντ Ντουόρκιν, που δίδαξε πολλά χρόνια σε αγγλικά και αμερικανικά πανεπιστήμια. Το βιβλίο θεμελιώνεται στις Διαλέξεις Αϊνστάιν που έδωσε ο Ντουόρκιν στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης το 2011. Και πράγματι, από τις πρώτες κιόλας σελίδες ο αναγνώστης διαπιστώνει ότι ο κυριότερος συν-συγγραφέας του βιβλίου, ο κυριότερος συνομιλητής του φιλοσόφου Ντουόρκιν, είναι ο φυσικός Αϊνστάιν, που είχε σκεφτεί βαθιά το θρησκευτικό φαινόμενο.
Πως γεννήθηκε η «ηθική» των Θεών;
Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν μιλούν για την θρησκεία, έχουν στο μυαλό τους έναν θεό που ανταμείβει το καλό και τιμωρεί το κακό. Αλλά η ιδέα των ηθικά αφοσιωμένων θεών δεν είναι σε καμία περίπτωση καθολική.
Οι κοινωνικοί επιστήμονες γνωρίζουν εδώ και καιρό ότι οι μικρές παραδοσιακές κοινωνίες, αυτές που ο χριστιανισμός χαρακτήρισε αργότερα ως «παγανιστικές», οραματίζονταν έναν πνευματικό κόσμο που ενδιαφέρεται ελάχιστα για την ηθική της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Δεν ενδιαφέρονταν ιδιαίτερα για τον τρόπο που συμπεριφερόταν ο ένας στον άλλο, αλλά επικεντρώνονταν περισσότερο το κατά πόσον οι άνθρωποι εκτιμούσαν τα πνεύματα και «εκτελούσαν τις υποχρεώσεις» τους προς αυτά.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)