Ο Εδεσσαϊκός που κατέβαλε την αντίσταση της αξιόμαχης Νίκης Αξού, η Δόξα Μανδάλου που χρειάστηκε υπερπροσπάθεια με αντίπαλο τον Άρη Νησίου, η Θύελλα Σαρακηνών που πέρασε «επαγγελματικά» από το Μελίσσι υποχρεώνοντας σε ακόμη μία ήττα τη φιλόδοξη Δόξα και ο Εθνικός Γιαννιτσών που είχε το πιο εύκολο έργο και χρειάστηκε ένα μόλις ημίχρονο με την Αναγέννηση Δωροθέας, ήταν οι ομάδες που προκρίθηκαν εύκολα ή δύσκολα στην επόμενη φάση. Τέλος στις Αμπελειές σ' ένα παιχνίδι με ανατροπές και συγκινήσεις, ο τοπικός Άρης και οι Πρόμαχοι έλυσαν τις διαφορές τους στην παράταση, με τους φιλοξενούμενους πιο ουσιαστικούς, να παίρνουν τελικά αυτοί το εισιτήριο της πρόκρισης. Όλα τα σημερινά αποτελέσματα:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Αρ. Απόφασης: 558
Γιαννιτσά, 01-10-2018
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο Δήμαρχος Πέλλας
Έχοντας υπόψη:
1. Το από 24/08/2014 Πρακτικό Ορκωμοσίας
Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Συμβούλων Δημοτικών και Τοπικών
Κοινοτήτων, εκπροσώπων Τοπικών Κοινοτήτων.
2. Την περ. γ’ και ζ’ της §1 και της §6 του άρθ. 58 του Ν. 3852/2010.
3. Τις διατάξεις του άρθ. 59 του παραπάνω νόμου αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με τις όμοιες του άρθρου 6 του Ν.4071/12 και ισχύει σήμερα.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 33 παρ. 1 του Ν. 4483/2017 περί αντιμισθίας.
5. Την με αρ. 15150/15-04-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι ΟΤΑ της χώρας με το Ν.3852/2010», όπως ισχύει.
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (ΦΕΚ 699/Β/2014) για το Δήμο Πέλλας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 62.887 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πέλλας εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.2 του Ν.3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι.
8. Την αριθ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
9. Την αριθ. 28/44133/24-08-2018 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
10. Τις διατάξεις των άρθ. 75, 80, 88 και 89 του Ν. 3463/06, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
11. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και 97 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
12. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσία του Δήμου Πέλλας (ΦΕΚ 786/Β/2016).
13. Τις αριθ. 186/2018, 450/2018 και 487/2018 Αποφάσεις Ορισμού Αντιδημάρχων.
14. Την αριθ. 557/2018 Απόφαση περί αποδοχής παραίτησης της Αντιδημάρχου των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων που αφορούν την Οικονομική Υπηρεσία καθώς και την Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
15. Το γεγονός ότι πρέπει να οριστούν Αντιδήμαρχοι στις οργανικές μονάδες του Δήμου Πέλλας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία τους.
16. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.
2. Την περ. γ’ και ζ’ της §1 και της §6 του άρθ. 58 του Ν. 3852/2010.
3. Τις διατάξεις του άρθ. 59 του παραπάνω νόμου αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με τις όμοιες του άρθρου 6 του Ν.4071/12 και ισχύει σήμερα.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 33 παρ. 1 του Ν. 4483/2017 περί αντιμισθίας.
5. Την με αρ. 15150/15-04-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι ΟΤΑ της χώρας με το Ν.3852/2010», όπως ισχύει.
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (ΦΕΚ 699/Β/2014) για το Δήμο Πέλλας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 62.887 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πέλλας εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.2 του Ν.3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι.
8. Την αριθ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
9. Την αριθ. 28/44133/24-08-2018 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
10. Τις διατάξεις των άρθ. 75, 80, 88 και 89 του Ν. 3463/06, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
11. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και 97 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
12. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσία του Δήμου Πέλλας (ΦΕΚ 786/Β/2016).
13. Τις αριθ. 186/2018, 450/2018 και 487/2018 Αποφάσεις Ορισμού Αντιδημάρχων.
14. Την αριθ. 557/2018 Απόφαση περί αποδοχής παραίτησης της Αντιδημάρχου των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων που αφορούν την Οικονομική Υπηρεσία καθώς και την Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
15. Το γεγονός ότι πρέπει να οριστούν Αντιδήμαρχοι στις οργανικές μονάδες του Δήμου Πέλλας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία τους.
16. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι