Κατά την διεξαγωγή της επιφανειακής - γεωαρχαιολογικής έρευνας, στο
πλαίσιο του τριετούς ερευνητικού προγράμματος με τίτλο «Ο πολυδιάστατος
χώρος της Ολυμπίας», που πραγματοποιείται σε θέσεις γύρω από το ιερό υπό
τη διεύθυνση της Δρ. Ερωφίλης-Ίριδας Κόλια, Προϊσταμένης της ΕΦΑ Ηλείας
σε συνεργασία με τους καθηγητές Franziska Lang, Birgitta Eder, Andreas
Vött και Hans-Joachim Gehrke του
Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου και των Πανεπιστημίων Darmstadt,
Tübingen και Frankfurt am Mainz, εντοπίστηκε και συνελέγη ένα ιδιαιτέρως
σημαντικό εύρημα.
Μπορεί τα σχολεία να έχουν κλείσει, αλλά οι έγνοιες των γονέων για το
πώς θα τα πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο με τη νέα χρονιά δεν
σταματούν ποτέ. Ειδικά για τους γονείς παιδιών με μαθησιακές ή άλλες
δυσκολίες. Σύμφωνα με έρευνες, το ποσοστό των παιδιών αυτών παγκοσμίως
μεγαλώνει, ωθώντας έτσι τα εκπαιδευτικά συστήματα να παρέχουν προβλέψεις
για όλο το φάσμα των δυσκολιών.
Στην Ελλάδα, η Ειδική Αγωγή, αν
και... «πολύπαθη», προσφέρει μία λύση. Πότε, όμως, ένα παιδί εντάσσεται
στην ειδική εκπαίδευση; Μέχρι πρόσφατα, τα Κέντρα Διάγνωσης
Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) ήταν επιφορτισμένα με την
αξιολόγηση των μαθητών και γνωμοδοτούσαν και εισηγούνταν για το
κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο φοίτησης.