Μείωση των προστίμων του ΚΟΚ κατά 40%, με εξαίρεση τις επικίνδυνες
παραβάσεις, αλλά και τριπλάσιο πρόστιμο ανάλογα με το εισόδημα του
παραβάτη, περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών. Οι άλλες
προβλέψεις.
Σοβαρές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), με μικρότερα ή μηδενικά πρόστιμα για κάποιες παραβάσεις, αλλά αυστηρότερες πειθαρχικές ποινές, διαβάθμιση των προστίμων ανάλογα με το εισόδημα του παραβάτη (για ορισμένες παραβάσεις), αύξηση του ορίου ταχύτητας στις εθνικές οδούς από τα 130 στα 150 χιλιόμετρα, νέο πλαίσιο για την εμπορία μεταχειρισμένων οχημάτων στην Ελλάδα, αλλαγές στον κανονισμό των αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως (κυρίως τα ταξί), αλλά και πλαίσιο για τα οχήματα τουριστικών γραφείων για μεταφορά επιβατών.
Σοβαρές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), με μικρότερα ή μηδενικά πρόστιμα για κάποιες παραβάσεις, αλλά αυστηρότερες πειθαρχικές ποινές, διαβάθμιση των προστίμων ανάλογα με το εισόδημα του παραβάτη (για ορισμένες παραβάσεις), αύξηση του ορίου ταχύτητας στις εθνικές οδούς από τα 130 στα 150 χιλιόμετρα, νέο πλαίσιο για την εμπορία μεταχειρισμένων οχημάτων στην Ελλάδα, αλλαγές στον κανονισμό των αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως (κυρίως τα ταξί), αλλά και πλαίσιο για τα οχήματα τουριστικών γραφείων για μεταφορά επιβατών.