Με τη δημοσιοποίηση του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος για την
«αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών έπεσαν και οι μάσκες. Σκοπός της
«αξιολόγησης» δεν είναι «η βελτίωση του της ποιότητας και της
αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης», αλλά η νομιμοποίηση των απολύσεων,
σύμφωνα με τις επιταγές της τρόικας.
Ακόμη
κι αυτοί που πιστεύουν στις αγαθές προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του
υπουργείου Παιδείας και θεωρούν τη διαδικασία της αξιολόγησης ουδέτερη,
αθώα και ικανή να διακρίνει τους «καλούς» από τους «κακούς», δεν μπορεί
να μην παρατήρησαν ότι στο σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος δεν υπάρχει
ούτε λέξη για το πώς θα γίνει καλύτερος ένας εκπαιδευτικός. Επομένως,
τα περί βελτίωσης της εκπαίδευσης είναι έπεα πτερόεντα... Οπότε ας
περάσουμε στο ψητό.