ΠΕ Πέλλας: Οδικά, Σιδηροδρομικά & Συγκοινωνιακά δίκτυα για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την «Πράσινη» Μετάβαση
Με εξαιρετική επιτυχία οργανώθηκε η επίσκεψη του Καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλου, επικεφαλής της παράταξης «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», καθώς και περιφερειακών συμβούλων και στελεχών της παράταξης στην ΠΕ Πέλλας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που οργανώθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Έδεσσας.
Με εξαιρετική επιτυχία οργανώθηκε η επίσκεψη του Καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλου, επικεφαλής της παράταξης «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», καθώς και περιφερειακών συμβούλων και στελεχών της παράταξης στην ΠΕ Πέλλας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που οργανώθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Έδεσσας.
Θέμα της εκδήλωσης ήταν τα Οδικά, Σιδηροδρομικά και Συγκοινωνιακά δίκτυα που χρειάζονται για να διασφαλιστεί η Βιώσιμη Ανάπτυξη της περιοχής. Μιας περιοχής φυσικά πλούσιας, που όμως οι πελατειακές πολιτικές και οι πολιτικές της εξυπηρέτησης μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων που ακολουθεί η Δεξιά, οδήγησαν στην φτωχοποίηση και την παρακμή.
Προηγήθηκε συνάντηση και θερμή υποδοχή από τον Δήμαρχο Έδεσσας Γιάννη Τσεπκεντζή στο Δημαρχείο Έδεσσας.
Λίγο νωρίτερα πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στις Πηγές Αραβησσού, από όπου υδρεύεται εδώ και δεκαετίες το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και οι οποίες, όπως διαπιστώθηκε από την αυτοψία, βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο, καθώς στερούνται αντιπλημμυρικής προστασίας και αποχετευτικού δικτύου.
Στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν εκτενείς παρουσιάσεις με κάλυψη του θέματος από τον Φώτη Χατζόγλου, περιφερειακό σύμβουλο για την υφιστάμενη κατάσταση και την αδιαφορία η οποία επιδεικνύεται για τα οδικά δίκτυα, τον Γιάννη Τσουγκράκη από την Πρωτοβουλία Πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Π.Ε. Πέλλας που έθεσε το ζήτημα της ανάγκης επέκτασης των δικτύων σταθερής τροχιάς ως μοναδικό εργαλείο λύσεων για το μέλλον, ενώ ο Δρ. Ευάγγελος Κυριακού, συντονιστής της παράταξης στην Π.Ε. Πέλλας, ως ειδικός διαχείρισης προορισμών, παρουσίασε την εικόνα των συγκοινωνιών και της κινητικότητας έτσι όπως καθημερινά την βιώνει ο πολίτης και έτσι όπως την αντιλαμβάνεται μέσα από το κινητό τηλέφωνό του ο επισκέπτης, σοκάροντας το κοινό. Που κατάλαβε πως μια πανέμορφη και πλούσια φυσικά περιοχή αυτομαστιγώνεται, όταν δεν εφαρμόζει η Διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης τις οποίες θεωρητικά επαγγέλλεται.
Ακολούθησε ευρεία συζήτηση με τον Γιάννη Μυλόπουλο να βάζει τις αρχές της πολιτικής της Βιώσιμης Ανάπτυξης που πρέπει να ακολουθήσει η Περιφέρεια, αν θέλουμε κάποτε να γίνουμε Ευρώπη.
Πολλές ήταν οι παρεμβάσεις από πολίτες και οργανώσεις που εξέφρασαν τον προβληματισμό και την ανησυχία τους για το μέλλον αν δεν υπάρξει αλλαγή πολιτικής.
Ο επικεφαλής της παράταξης Καθηγητής του ΑΠΘ Γιάννης Μυλόπουλος έκανε την εξής δήλωση:
«Για την ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ η υπόθεση της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της «Πράσινης» Μετάβασης συνιστούν πολιτικό στόχο και στρατηγική επιδίωξη.
Αυτή είναι η δική μας απάντηση στις πολιτικές της Δεξιάς που, με τις πελατειακές σχέσεις που συντηρούν και με την εξυπηρέτηση μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων που υλοποιούν, φτωχοποίησαν και οδήγησαν στην παρακμή πλούσιες φυσικά περιοχές, όπως η ΠΕ Πέλλας.
Δεν είναι τυχαία η συγκοινωνιακή απομόνωση και η φτωχοποίηση της Πέλλας, από εκείνους που υπηρετούν τα συμφέροντα των λόμπι των εργολάβων και της βενζίνης.
Στην εποχή της κλιματικής και της ενεργειακής κρίσης, η μόνη βιώσιμη λύση με πράσινη προοπτική είναι τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς.
Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος στην Κ. Μακεδονία και η ανάταξη του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να συνδεθεί, επιτέλους, η περιφέρεια με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και με την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως και με την Ευρώπη και με την Ασία, είναι ο μόνος ασφαλής δρόμος για την οικονομική ανάπτυξη, την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής, καθώς και για την περιβαλλοντική αποκατάσταση και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Εμείς αυτόν τον δρόμο υποσχεθήκαμε ότι θα ακολουθήσουμε με συνέπεια και αυτόν ακολουθούμε, μέσα και έξω από το Περιφερειακό Συμβούλιο».
Προηγήθηκε συνάντηση και θερμή υποδοχή από τον Δήμαρχο Έδεσσας Γιάννη Τσεπκεντζή στο Δημαρχείο Έδεσσας.
Λίγο νωρίτερα πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στις Πηγές Αραβησσού, από όπου υδρεύεται εδώ και δεκαετίες το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και οι οποίες, όπως διαπιστώθηκε από την αυτοψία, βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο, καθώς στερούνται αντιπλημμυρικής προστασίας και αποχετευτικού δικτύου.
Στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν εκτενείς παρουσιάσεις με κάλυψη του θέματος από τον Φώτη Χατζόγλου, περιφερειακό σύμβουλο για την υφιστάμενη κατάσταση και την αδιαφορία η οποία επιδεικνύεται για τα οδικά δίκτυα, τον Γιάννη Τσουγκράκη από την Πρωτοβουλία Πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Π.Ε. Πέλλας που έθεσε το ζήτημα της ανάγκης επέκτασης των δικτύων σταθερής τροχιάς ως μοναδικό εργαλείο λύσεων για το μέλλον, ενώ ο Δρ. Ευάγγελος Κυριακού, συντονιστής της παράταξης στην Π.Ε. Πέλλας, ως ειδικός διαχείρισης προορισμών, παρουσίασε την εικόνα των συγκοινωνιών και της κινητικότητας έτσι όπως καθημερινά την βιώνει ο πολίτης και έτσι όπως την αντιλαμβάνεται μέσα από το κινητό τηλέφωνό του ο επισκέπτης, σοκάροντας το κοινό. Που κατάλαβε πως μια πανέμορφη και πλούσια φυσικά περιοχή αυτομαστιγώνεται, όταν δεν εφαρμόζει η Διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης τις οποίες θεωρητικά επαγγέλλεται.
Ακολούθησε ευρεία συζήτηση με τον Γιάννη Μυλόπουλο να βάζει τις αρχές της πολιτικής της Βιώσιμης Ανάπτυξης που πρέπει να ακολουθήσει η Περιφέρεια, αν θέλουμε κάποτε να γίνουμε Ευρώπη.
Πολλές ήταν οι παρεμβάσεις από πολίτες και οργανώσεις που εξέφρασαν τον προβληματισμό και την ανησυχία τους για το μέλλον αν δεν υπάρξει αλλαγή πολιτικής.
Ο επικεφαλής της παράταξης Καθηγητής του ΑΠΘ Γιάννης Μυλόπουλος έκανε την εξής δήλωση:
«Για την ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ η υπόθεση της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της «Πράσινης» Μετάβασης συνιστούν πολιτικό στόχο και στρατηγική επιδίωξη.
Αυτή είναι η δική μας απάντηση στις πολιτικές της Δεξιάς που, με τις πελατειακές σχέσεις που συντηρούν και με την εξυπηρέτηση μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων που υλοποιούν, φτωχοποίησαν και οδήγησαν στην παρακμή πλούσιες φυσικά περιοχές, όπως η ΠΕ Πέλλας.
Δεν είναι τυχαία η συγκοινωνιακή απομόνωση και η φτωχοποίηση της Πέλλας, από εκείνους που υπηρετούν τα συμφέροντα των λόμπι των εργολάβων και της βενζίνης.
Στην εποχή της κλιματικής και της ενεργειακής κρίσης, η μόνη βιώσιμη λύση με πράσινη προοπτική είναι τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς.
Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος στην Κ. Μακεδονία και η ανάταξη του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να συνδεθεί, επιτέλους, η περιφέρεια με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και με την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως και με την Ευρώπη και με την Ασία, είναι ο μόνος ασφαλής δρόμος για την οικονομική ανάπτυξη, την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής, καθώς και για την περιβαλλοντική αποκατάσταση και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Εμείς αυτόν τον δρόμο υποσχεθήκαμε ότι θα ακολουθήσουμε με συνέπεια και αυτόν ακολουθούμε, μέσα και έξω από το Περιφερειακό Συμβούλιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου