«Η ιδιωτικοποίηση του έργου της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας εγκυμονεί κινδύνους για τα δημόσια έσοδα και τα μνημεία» τονίζει σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων χαρακτηρίζει πρωτοφανή και ανήκουστη ενέργεια τον διεθνή διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΟΔΑΠ, με αντικείμενο «Παροχή υπηρεσιών λειτουργίας του συστήματος έκδοσης και ακύρωσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υποδοχής και εξυπηρέτησης επισκεπτών» στην Ακρόπολη με αξία 1.696.320,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για 12 μήνες. Όπως εξηγεί, με τον διαγωνισμό αυτό ο ΟΔΑΠ αναθέτει δηλαδή σε ιδιωτική εταιρεία τα ταμεία, την είσπραξη του αντιτίμου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τον έλεγχο των εισιτηρίων.
«Οι εργασίες αυτές σήμερα γίνονται από αρχαιοφύλακες, ενώ δύναται να πραγματοποιείται και από ταμίες του ΟΔΑΠ, προσωπικό με τα απαραίτητα προσόντα και με εργασιακή σχέση με το ΥΠΠΟ ή τον ΟΔΑΠ, κάτι που διασφαλίζει το συμφέρον και τα έσοδα του δημοσίου. Η ανάθεση της εργασίας αυτής σε ιδιωτική εταιρεία είναι σκανδαλώδης ως πρακτική και ανοίγει το δρόμο σε πιθανές απάτες κατά του δημοσίου! Και όλα αυτά με ένα υπέρογκο τίμημα, για μια εργασία που σήμερα πραγματοποιείται από τους εργαζόμενους-ες στην Ακρόπολη» σημειώνει.
Όπως επισημαίνει ο ΣΕΑ, είναι χαρακτηριστικό ότι η δημιουργία της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για 11 χώρους κόστισε 1,2 εκατ. ευρώ, από τα οποία το ελληνικό δημόσιο δεν επιβαρύνθηκε ούτε ένα ευρώ, ενώ η διαχείρισή του για έναν και μόνο χώρο, αυτόν της Ακρόπολης, κοστολογείται από τον ΟΔΑΠ περίπου 2 εκατ. ευρώ.
«Το ΔΣ του ΟΔΑΠ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ είναι υπόλογοι για αυτόν τον θεσμικό και οικονομικό παραλογισμό και οφείλουν να σταματήσουν τον διαγωνισμό άμεσα» τονίζει ο ΣΕΑ και ζητά μόνιμες προσλήψεις προσωπικού για να καλυφθούν οι ανάγκες της φύλαξης και της εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Ακρόπολη και σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους.
Πηγή: left.gr
«Οι εργασίες αυτές σήμερα γίνονται από αρχαιοφύλακες, ενώ δύναται να πραγματοποιείται και από ταμίες του ΟΔΑΠ, προσωπικό με τα απαραίτητα προσόντα και με εργασιακή σχέση με το ΥΠΠΟ ή τον ΟΔΑΠ, κάτι που διασφαλίζει το συμφέρον και τα έσοδα του δημοσίου. Η ανάθεση της εργασίας αυτής σε ιδιωτική εταιρεία είναι σκανδαλώδης ως πρακτική και ανοίγει το δρόμο σε πιθανές απάτες κατά του δημοσίου! Και όλα αυτά με ένα υπέρογκο τίμημα, για μια εργασία που σήμερα πραγματοποιείται από τους εργαζόμενους-ες στην Ακρόπολη» σημειώνει.
Όπως επισημαίνει ο ΣΕΑ, είναι χαρακτηριστικό ότι η δημιουργία της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για 11 χώρους κόστισε 1,2 εκατ. ευρώ, από τα οποία το ελληνικό δημόσιο δεν επιβαρύνθηκε ούτε ένα ευρώ, ενώ η διαχείρισή του για έναν και μόνο χώρο, αυτόν της Ακρόπολης, κοστολογείται από τον ΟΔΑΠ περίπου 2 εκατ. ευρώ.
«Το ΔΣ του ΟΔΑΠ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ είναι υπόλογοι για αυτόν τον θεσμικό και οικονομικό παραλογισμό και οφείλουν να σταματήσουν τον διαγωνισμό άμεσα» τονίζει ο ΣΕΑ και ζητά μόνιμες προσλήψεις προσωπικού για να καλυφθούν οι ανάγκες της φύλαξης και της εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Ακρόπολη και σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους.
Πηγή: left.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου