Το σχέδιο του συνδυασμού «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» για τη δημιουργία ενός δικτύου μέσων σταθερής τροχιάς σε όλη την Κεντρική Μακεδονία περιέγραψε κατά τη διάρκεια συνέντευξης του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5 ο υποψήφιος περιφερειάρχης, καθηγητής και πρώην πρύτανης του ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος.
Ερωτηθείς σχετικά με τη δημιουργία του flyover περιφερειακού ο κ. Μυλόπουλος εξέφρασε την αντίθεση του στο συγκεκριμένο έργο, τονίζοντας ότι στην κυκλοφοριακή μελέτη που έγινε δεν λήφθηκε υπόψη η επικείμενη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται όταν λειτουργήσει να μειώσει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων στους δρόμους της πόλης κατά 120.000 οχήματα. «Δεν θέλω να είμαι αντίθετος στα μεγάλα έργα, η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μεγάλα έργα, αλλά δεν χρειάζεται έργα σαν την υποθαλάσσια, να κάνουμε ένα έργο το οποίο μετά να πληρώνουμε 100 εκατομμύρια σε αποζημιώσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σχολιάζοντας την εγκατάλειψη που βιώνει η Κεντρική Μακεδονία σε επίπεδο υποδομών ο κ. Μυλόπουλος επεσήμανε πως ενώ το Μετρό θα έπρεπε και θα μπορούσε να λειτουργεί από το 2020, τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη μιλάει για το τέλος του 2024, αρχές του 2025.
Αναφερόμενος στις προγραμματικές θέσεις του συνδυασμού «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε: «Εμείς προτείνουμε επίσπευση του Μετρό με άμεση υλοποίηση των επεκτάσεων του ανατολικά και δυτικά, που είναι έτοιμα από το 2019 αλλά δεν έχουν υλοποιηθεί από την κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο κ. Τζιτζικώστας βέβαια ως συνήθως κωφεύει και κοιτάει αλλού, δεν μιλάει καθόλου για αυτό.
Προτείνουμε τραμ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και ένα δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου που θα συνδέει αεροδρόμιο, λιμάνι και σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης με τις υπόλοιπες πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας και τα πόδια της Χαλκιδικής».
«Έχουμε την τεχνοκρατική επάρκεια, την επιστημονική γνώση και την πολιτική βούληση να υλοποιήσουμε αυτά τα έργα», δήλωσε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.
Ερωτηθείς αναφορικά με την αντιπλημμυρική θωράκιση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ο κ. Μυλόπουλος σημείωσε: «Έχω οργώσει την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τον τελευταίο μήνα και έχω επισκεφθεί ποτάμια και ρέματα της Περιφέρειας. Παντού διαπίστωσα την ίδια εικόνα εγκατάλειψης, κανένα έργο αντιπλημμυρικής προστασίας δεν έχει γίνει τα τελευταία δέκα χρόνια με περιφερειάρχη τον κ. Τζιτζικώστα».
«Έχω ρωτήσει κατ’ επανάληψη τον κ. Τζιτζικώστα τρεις ερωτήσεις, θέλω να απαντήσει γιατί ανησυχεί ο κόσμος. Πρώτη ερώτηση, τι έγιναν τα σχέδια διαχείρισης κινδύνου πλημμύρας τα οποία συντάχθηκαν το 2018, γιατί είναι στο συρτάρι; Τι έργα αντιπλημμυρικής προστασίας έκανε στην Κεντρική Μακεδονία τα δέκα χρόνια που είναι περιφερειάρχης; Πόσα λεφτά απορρόφησε από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους για να χρηματοδοτήσει και να εκτελέσει έργα αντιπλημμυρικής προστασίας; Δεν έχει κάνει τίποτα», τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.
Σχολιάζοντας την εγκατάλειψη που βιώνει η Κεντρική Μακεδονία σε επίπεδο υποδομών ο κ. Μυλόπουλος επεσήμανε πως ενώ το Μετρό θα έπρεπε και θα μπορούσε να λειτουργεί από το 2020, τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη μιλάει για το τέλος του 2024, αρχές του 2025.
Αναφερόμενος στις προγραμματικές θέσεις του συνδυασμού «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε: «Εμείς προτείνουμε επίσπευση του Μετρό με άμεση υλοποίηση των επεκτάσεων του ανατολικά και δυτικά, που είναι έτοιμα από το 2019 αλλά δεν έχουν υλοποιηθεί από την κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο κ. Τζιτζικώστας βέβαια ως συνήθως κωφεύει και κοιτάει αλλού, δεν μιλάει καθόλου για αυτό.
Προτείνουμε τραμ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και ένα δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου που θα συνδέει αεροδρόμιο, λιμάνι και σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης με τις υπόλοιπες πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας και τα πόδια της Χαλκιδικής».
«Έχουμε την τεχνοκρατική επάρκεια, την επιστημονική γνώση και την πολιτική βούληση να υλοποιήσουμε αυτά τα έργα», δήλωσε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.
Ερωτηθείς αναφορικά με την αντιπλημμυρική θωράκιση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ο κ. Μυλόπουλος σημείωσε: «Έχω οργώσει την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τον τελευταίο μήνα και έχω επισκεφθεί ποτάμια και ρέματα της Περιφέρειας. Παντού διαπίστωσα την ίδια εικόνα εγκατάλειψης, κανένα έργο αντιπλημμυρικής προστασίας δεν έχει γίνει τα τελευταία δέκα χρόνια με περιφερειάρχη τον κ. Τζιτζικώστα».
«Έχω ρωτήσει κατ’ επανάληψη τον κ. Τζιτζικώστα τρεις ερωτήσεις, θέλω να απαντήσει γιατί ανησυχεί ο κόσμος. Πρώτη ερώτηση, τι έγιναν τα σχέδια διαχείρισης κινδύνου πλημμύρας τα οποία συντάχθηκαν το 2018, γιατί είναι στο συρτάρι; Τι έργα αντιπλημμυρικής προστασίας έκανε στην Κεντρική Μακεδονία τα δέκα χρόνια που είναι περιφερειάρχης; Πόσα λεφτά απορρόφησε από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους για να χρηματοδοτήσει και να εκτελέσει έργα αντιπλημμυρικής προστασίας; Δεν έχει κάνει τίποτα», τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.
«Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου