Πώς μπορεί να κλείσει μια βιομηχανία για οφειλή 21.000 ευρώ προς τη ΔΕΗ. ● Κίνδυνος να πεθάνουν από ασφυξία 2.000.000 κοτοπουλάκια μετά τη διακοπή της ηλεκτροδότησης σε εκκολαπτήριο-πτηνοτροφείο. ● Ζημιά 900.000 για την επιχείρηση που απασχολεί 40 εργαζόμενους.
Επιτελική και… υποδειγματική «εκτέλεση» βιομηχανίας από τη ρήτρα αναπροσαρμογής οδηγεί ταυτόχρονα σε θάνατο 2.000.000 κοτοπουλάκια. Μοιάζει απίστευτο, αλλά η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα σε βιομηχανία εκκολαπτηρίων και πτηνοτροφείων με κύκλο εργασιών 4.000.000 ευρώ και 40 εργαζόμενους για καθυστέρηση πληρωμής λογαριασμού ύψους 21.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα ήταν, όπως επιβεβαίωσε η Κτηνιατρική Υπηρεσία, να έχουν πεθάνει 100.000 νεοσσοί, ενώ οι γεννήτριες που σήμερα τροφοδοτούν με ρεύμα την επιχείρηση μπορούν να αντέξουν για άλλες έξι ημέρες.
Η εταιρεία «ΚΟΥΤΣΟΣ - ΤΖΩΤΖΑΣ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ - ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΕΙΑ Α.Β.Ε.Ε.» ιδρύθηκε το έτος 1995 -είχε ξεκινήσει τις δραστηριότητές της το 1955 με ίδιο αντικείμενο-, βρίσκεται στον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης (20ό χλμ. οδού Θεσσαλονίκης-Βασιλικών) και η καταγγελία της σύμβασής της με τη ΔΕΗ (13-7-2022) αναφέρει ότι η εταιρεία διακόπτει την παροχή για οφειλή 21.049 ευρώ. Η «Εφ.Συν.» έχει στη διάθεσή της τους λογαριασμούς ρεύματος της εταιρείας στους οποίους φαίνεται ότι ενώ την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2021 μέχρι 30 Νοεμβρίου 2021 ο μέσος όρος ήταν 7.683 ευρώ, από τις 23 Δεκεμβρίου 2021 έως τις 7 Ιουλίου 2022 ο μέσος όρος εκτινάσσεται στις 14.791 (αφού αφαιρεθεί η επιδότηση του ρεύματος).
Στις 9 Αυγούστου η εταιρεία ενημερώνει τη ΔΕΗ ότι την ίδια μέρα είχε διακοπή η παροχή στο εκκολαπτήριο «που τροφοδοτεί με εκκολάψιμα αυγά και νεοσσούς ολόκληρη την Ελλάδα» κι ενώ είναι «αυτή τη στιγμή σε διαδικασία προχωρημένης επώασης περί τα 2.000.000 αυγά, από τα οποία εντός ολίγων ημερών θα προκύψουν 2.000.000 νεοσσοί».
Ζητούν παράταση της ηλεκτροδότησης μέχρι να συνδεθούν με νέο πάροχο, «καθώς ενημερωθήκαμε πως η αιτία διακοπής ήταν η έλλειψη επιθυμίας της ΔΕΗ Α.Ε. να συνεργάζεται με την εταιρεία μας για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στην εν λόγω παροχή. Εκτιμούμε πως η παράταση αυτή σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπεράσει τον ένα μήνα». Η παράταση ζητείται επιπλέον δεδομένου ότι μεσολαβούν οι αργίες του Δεκαπενταύγουστου και τονίζουν ότι «για μας είναι προτεραιότητα η συνέχιση της συνεργασίας μας με τη ΔΕΗ Α.Ε. στη συγκεκριμένη παροχή».
Σημειώνουν ακόμη ότι «η γεννήτρια δεν πρόκειται να αντέξει πέραν από 7-8 ημέρες», γεγονός που σημαίνει «πέραν της οικονομικής καταστροφής (υπολογίζεται μια ζημία για την εταιρεία μας της τάξης των 900.000 ευρώ), ανακύπτει και το τεράστιο ζήτημα ότι θα πεθάνουν με φρικτό θάνατο, από ασφυξία, 2.000.000 νεοσσοί. Εκτός των άλλων, τίθενται και ζητήματα που σχετίζονται με την προστασία των δικαιωμάτων και της ζωής των ζώων (όρνιθες κρεοπαραγωγής), καθώς θα υποφέρουν και βέβαια θα πρέπει να θαφτούν/αποτεφρωθούν 2.000.000 νεοσσοί».
Μιλώντας στην «Εφ.Συν.» η Ελένη Κουτσού, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αφού σημειώνει ότι «επιθυμία μας δεν είναι να διακόψουμε τη συνεργασία με τη ΔΕΗ σε καμία περίπτωση», εξηγεί ότι η ειδοποίηση για την παύση εκπροσώπησης από τη ΔΕΗ «στάλθηκε στην εταιρεία μας με email και δεν μας επιδόθηκε έγχαρτα, μάλιστα χωρίς να ζητήσουν επιβεβαίωση ότι λάβαμε το email.
Οταν επικοινωνήσαμε με τον τομέα της Μέσης Τάσης που μας εξυπηρετεί για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα βαίνουν καλώς με τις διακανονισμένες οφειλές μας και να επιβεβαιώσουμε ποιο ήταν το ληξιπρόθεσμο υπόλοιπό μας, μας διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν όπως πρέπει και δεν μας κατέστησαν σε καμία περίπτωση κατανοητό ότι ουσιαστικά είχαν ήδη ακυρώσει τη σύμβαση συνεργασίας μας και ήταν θέμα ημερών να διακοπεί η παροχή ηλεκτρισμού».
Σύμφωνα με την κ. Κουτσού, «όταν στις 9.8.22 έγινε, προς τεράστια έκπληξή μας, η διακοπή ηλεκτροδότησης, ζητήσαμε εξηγήσεις από τη ΔΕΗ και να μας στείλουν ξανά το έγγραφο το οποίο υποτίθεται πως είχαμε λάβει, όπως έλεγαν, όπου μας ενημέρωναν για τη διακοπή, αρνούνταν να το κάνουν επιμένοντας ότι αρκεί ότι είχε κάποτε σταλεί ηλεκτρονικά.
Ετσι στις 9.8.22 η γραμματεία μας, αφού έψαξε ξανά τα emails, βρήκε την ειδοποίηση η οποία είχε πάει στα spam». Στην επιστολή της προς τη ΔΕΗ η εταιρεία θυμίζει επιπλέον ότι «στο διάστημα που μεσολάβησε από τη στιγμή που στείλατε την επιστολή σας μέχρι τις 3.8.22 καταβάλαμε 19.716 ευρώ, κάνοντας ό,τι καλύτερο μπορούσαμε δεδομένων των συνθηκών της αγοράς».
Θα ήταν περιττό, αλλά η εταιρεία ζητά διευκόλυνση -δεν πρόκειται δα και για γιγαντιαίο ποσό- και θυμίζει ότι «συνοπτικά περιγράφοντας τις συνθήκες της αγοράς, ενώ το κόστος της ενέργειας και των ζωοτροφών μας είναι πολλαπλάσιο αυτού που ήταν το 2020, οι τιμές πώλησης των εκκολάψιμων αυγών και των νεοσσών μας βρίσκονται στα επίπεδα του 2020.
Οι συνθήκες αυτές έχουν προκαλέσει τρομερή οικονομική δυσπραγία, παρ’ όλα αυτά όμως κάναμε συνεχείς προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις πληρωμές της ρυθμισμένης οφειλής μας καθώς και των μηνιαίων ληξιπρόθεσμων οφειλών». Η εταιρεία χθες επρόκειτο να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα, το ερώτημα όμως είναι τι θα κερδίσει η ΔΕΗ αν η εταιρεία υποστεί τέτοια ζημιά και πότε περιμένει να πληρωθεί το χρέος της στη συνέχεια. Πριν από τους νεοσσούς φαίνεται ότι έχει πεθάνει το αυτονόητο…
Απόστολος Λυκεσάς
Πηγή: efsyn.gr
Η εταιρεία «ΚΟΥΤΣΟΣ - ΤΖΩΤΖΑΣ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ - ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΕΙΑ Α.Β.Ε.Ε.» ιδρύθηκε το έτος 1995 -είχε ξεκινήσει τις δραστηριότητές της το 1955 με ίδιο αντικείμενο-, βρίσκεται στον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης (20ό χλμ. οδού Θεσσαλονίκης-Βασιλικών) και η καταγγελία της σύμβασής της με τη ΔΕΗ (13-7-2022) αναφέρει ότι η εταιρεία διακόπτει την παροχή για οφειλή 21.049 ευρώ. Η «Εφ.Συν.» έχει στη διάθεσή της τους λογαριασμούς ρεύματος της εταιρείας στους οποίους φαίνεται ότι ενώ την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2021 μέχρι 30 Νοεμβρίου 2021 ο μέσος όρος ήταν 7.683 ευρώ, από τις 23 Δεκεμβρίου 2021 έως τις 7 Ιουλίου 2022 ο μέσος όρος εκτινάσσεται στις 14.791 (αφού αφαιρεθεί η επιδότηση του ρεύματος).
Στις 9 Αυγούστου η εταιρεία ενημερώνει τη ΔΕΗ ότι την ίδια μέρα είχε διακοπή η παροχή στο εκκολαπτήριο «που τροφοδοτεί με εκκολάψιμα αυγά και νεοσσούς ολόκληρη την Ελλάδα» κι ενώ είναι «αυτή τη στιγμή σε διαδικασία προχωρημένης επώασης περί τα 2.000.000 αυγά, από τα οποία εντός ολίγων ημερών θα προκύψουν 2.000.000 νεοσσοί».
Ζητούν παράταση της ηλεκτροδότησης μέχρι να συνδεθούν με νέο πάροχο, «καθώς ενημερωθήκαμε πως η αιτία διακοπής ήταν η έλλειψη επιθυμίας της ΔΕΗ Α.Ε. να συνεργάζεται με την εταιρεία μας για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στην εν λόγω παροχή. Εκτιμούμε πως η παράταση αυτή σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπεράσει τον ένα μήνα». Η παράταση ζητείται επιπλέον δεδομένου ότι μεσολαβούν οι αργίες του Δεκαπενταύγουστου και τονίζουν ότι «για μας είναι προτεραιότητα η συνέχιση της συνεργασίας μας με τη ΔΕΗ Α.Ε. στη συγκεκριμένη παροχή».
Σημειώνουν ακόμη ότι «η γεννήτρια δεν πρόκειται να αντέξει πέραν από 7-8 ημέρες», γεγονός που σημαίνει «πέραν της οικονομικής καταστροφής (υπολογίζεται μια ζημία για την εταιρεία μας της τάξης των 900.000 ευρώ), ανακύπτει και το τεράστιο ζήτημα ότι θα πεθάνουν με φρικτό θάνατο, από ασφυξία, 2.000.000 νεοσσοί. Εκτός των άλλων, τίθενται και ζητήματα που σχετίζονται με την προστασία των δικαιωμάτων και της ζωής των ζώων (όρνιθες κρεοπαραγωγής), καθώς θα υποφέρουν και βέβαια θα πρέπει να θαφτούν/αποτεφρωθούν 2.000.000 νεοσσοί».
Μιλώντας στην «Εφ.Συν.» η Ελένη Κουτσού, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αφού σημειώνει ότι «επιθυμία μας δεν είναι να διακόψουμε τη συνεργασία με τη ΔΕΗ σε καμία περίπτωση», εξηγεί ότι η ειδοποίηση για την παύση εκπροσώπησης από τη ΔΕΗ «στάλθηκε στην εταιρεία μας με email και δεν μας επιδόθηκε έγχαρτα, μάλιστα χωρίς να ζητήσουν επιβεβαίωση ότι λάβαμε το email.
Οταν επικοινωνήσαμε με τον τομέα της Μέσης Τάσης που μας εξυπηρετεί για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα βαίνουν καλώς με τις διακανονισμένες οφειλές μας και να επιβεβαιώσουμε ποιο ήταν το ληξιπρόθεσμο υπόλοιπό μας, μας διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν όπως πρέπει και δεν μας κατέστησαν σε καμία περίπτωση κατανοητό ότι ουσιαστικά είχαν ήδη ακυρώσει τη σύμβαση συνεργασίας μας και ήταν θέμα ημερών να διακοπεί η παροχή ηλεκτρισμού».
Σύμφωνα με την κ. Κουτσού, «όταν στις 9.8.22 έγινε, προς τεράστια έκπληξή μας, η διακοπή ηλεκτροδότησης, ζητήσαμε εξηγήσεις από τη ΔΕΗ και να μας στείλουν ξανά το έγγραφο το οποίο υποτίθεται πως είχαμε λάβει, όπως έλεγαν, όπου μας ενημέρωναν για τη διακοπή, αρνούνταν να το κάνουν επιμένοντας ότι αρκεί ότι είχε κάποτε σταλεί ηλεκτρονικά.
Ετσι στις 9.8.22 η γραμματεία μας, αφού έψαξε ξανά τα emails, βρήκε την ειδοποίηση η οποία είχε πάει στα spam». Στην επιστολή της προς τη ΔΕΗ η εταιρεία θυμίζει επιπλέον ότι «στο διάστημα που μεσολάβησε από τη στιγμή που στείλατε την επιστολή σας μέχρι τις 3.8.22 καταβάλαμε 19.716 ευρώ, κάνοντας ό,τι καλύτερο μπορούσαμε δεδομένων των συνθηκών της αγοράς».
Θα ήταν περιττό, αλλά η εταιρεία ζητά διευκόλυνση -δεν πρόκειται δα και για γιγαντιαίο ποσό- και θυμίζει ότι «συνοπτικά περιγράφοντας τις συνθήκες της αγοράς, ενώ το κόστος της ενέργειας και των ζωοτροφών μας είναι πολλαπλάσιο αυτού που ήταν το 2020, οι τιμές πώλησης των εκκολάψιμων αυγών και των νεοσσών μας βρίσκονται στα επίπεδα του 2020.
Οι συνθήκες αυτές έχουν προκαλέσει τρομερή οικονομική δυσπραγία, παρ’ όλα αυτά όμως κάναμε συνεχείς προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις πληρωμές της ρυθμισμένης οφειλής μας καθώς και των μηνιαίων ληξιπρόθεσμων οφειλών». Η εταιρεία χθες επρόκειτο να καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα, το ερώτημα όμως είναι τι θα κερδίσει η ΔΕΗ αν η εταιρεία υποστεί τέτοια ζημιά και πότε περιμένει να πληρωθεί το χρέος της στη συνέχεια. Πριν από τους νεοσσούς φαίνεται ότι έχει πεθάνει το αυτονόητο…
Απόστολος Λυκεσάς
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου