Το Power Pass… πήγε άπατο για πολλούς που ήλπιζαν στο 600άρι του Μητσοτάκη ή έστω σε κάποιο μικρότερο βοήθημα και εν τέλει, κατέληξαν όχι απλά χωρίς την παραμικρή ενίσχυση αλλά και… χρεωμένοι (καθώς κάποιοι πλήρωσαν λογιστές για να τους κάνουν την αίτηση).
Στα… παράλογα του μέτρου του Power Pass έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα περίεργο! Όσοι έχουν πιστωθεί ποσό μικρότερο των… 18 ευρώ, τελικά δε θα λάβουν τίποτα.
Οι εκκαθαρίσεις κάτω των 18 ευρώ (όπως λέει το σύστημα) δεν καταβάλλονται. Προφανώς, διότι το ποσό για την κυβέρνηση δεν θεωρείται σημαντικό (;)
Στα… παράλογα του μέτρου του Power Pass έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα περίεργο! Όσοι έχουν πιστωθεί ποσό μικρότερο των… 18 ευρώ, τελικά δε θα λάβουν τίποτα.
Οι εκκαθαρίσεις κάτω των 18 ευρώ (όπως λέει το σύστημα) δεν καταβάλλονται. Προφανώς, διότι το ποσό για την κυβέρνηση δεν θεωρείται σημαντικό (;)
Το ακόμη πιο παράλογο όμως είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά στην πλατφόρμα μια επαρκής και απαραίτητη εξήγηση γιατί δεν καταβάλλονται οι μικρές εκκαθαρίσεις.
Ούτε κάποιος από το κυβερνητικό επιτελείο βγήκε να διευκρινίσει αν π.χ. αυτά τα μικρά ποσά που εκκαθαρίζονται υπέρ των πολιτών, θα συμψηφιστούν με κάποια οφειλή τους, για παράδειγμα ή αν τελικά πάνε… υπέρ δημόσιου ταμείου.
Απορίες, ερωτήματα και προβληματισμό προκάλεσε σε εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά και αρνητικό πρόσημο.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιδοτήσεις στους λογαριασμούς από το κράτος μαζί με τις εκπτώσεις των παρόχων υπερκάλυψαν το αυξημένο κόστος την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου 2021 έως τις 31 Μαΐου του 2022.
Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, έχει διευκρινιστεί ότι δεν θα τους ζητηθεί να επιστρέψουν τα χρήματα.
Παρέμβαση ΕΚΠΟΙΖΩ
Η έρευνα της ΕΚΠΟΙΖΩ για το θέμα είναι “κόλαφος” για την κυβέρνηση. Αποτυπώνει την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών για τα ποσά, τα οποία τελικά δεν… έλαβαν. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 92,3% των καταναλωτών δηλώνουν απογοητευμένοι από το ποσό της επιδότησης Power Pass με την οργάνωση να λαμβάνει το τελευταίο διάστημα πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές σχετικά με τα ποσά που πήραν. Οι καταναλωτές ασφυκτιούν από τις υψηλές χρεώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος με πάνω από 20% των ερωτηθέντων να έχει απειληθεί με διακοπή ή και να του έχουν ήδη κόψει το ρεύμα. Η αδυναμία τους να αντεπεξέλθουν στις πληρωμές των λογαριασμών οφείλεται στο γεγονός ότι για περισσότερους από τους μισούς, τα ποσά των χρεώσεων αντιστοιχούν έως και στο 20% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ενώ για το 16,8% αντιστοιχεί στο 30% και για το 14,4% στο 50% και άνω του μηναίου εισοδήματός τους.
Παρόλα αυτά το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα δεν έλαβε καμία ενίσχυση μέσω του Power Pass, ενώ μόλις το 8% είδε στον λογαριασμό του επιδότηση μεγαλύτερη των 301 ευρώ.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, μέσω της ιστοσελίδας της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ και των μέσων κοινωνικής της δικτύωσης από τις 20 έως και τις 27 Ιουλίου 2022 σε τυχαίο δείγμα 1.142 ατόμων που αποτελείται από μέλη και μη μέλη της οργάνωσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
Ούτε κάποιος από το κυβερνητικό επιτελείο βγήκε να διευκρινίσει αν π.χ. αυτά τα μικρά ποσά που εκκαθαρίζονται υπέρ των πολιτών, θα συμψηφιστούν με κάποια οφειλή τους, για παράδειγμα ή αν τελικά πάνε… υπέρ δημόσιου ταμείου.
Απορίες, ερωτήματα και προβληματισμό προκάλεσε σε εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά και αρνητικό πρόσημο.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιδοτήσεις στους λογαριασμούς από το κράτος μαζί με τις εκπτώσεις των παρόχων υπερκάλυψαν το αυξημένο κόστος την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου 2021 έως τις 31 Μαΐου του 2022.
Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, έχει διευκρινιστεί ότι δεν θα τους ζητηθεί να επιστρέψουν τα χρήματα.
Παρέμβαση ΕΚΠΟΙΖΩ
Η έρευνα της ΕΚΠΟΙΖΩ για το θέμα είναι “κόλαφος” για την κυβέρνηση. Αποτυπώνει την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών για τα ποσά, τα οποία τελικά δεν… έλαβαν. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 92,3% των καταναλωτών δηλώνουν απογοητευμένοι από το ποσό της επιδότησης Power Pass με την οργάνωση να λαμβάνει το τελευταίο διάστημα πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές σχετικά με τα ποσά που πήραν. Οι καταναλωτές ασφυκτιούν από τις υψηλές χρεώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος με πάνω από 20% των ερωτηθέντων να έχει απειληθεί με διακοπή ή και να του έχουν ήδη κόψει το ρεύμα. Η αδυναμία τους να αντεπεξέλθουν στις πληρωμές των λογαριασμών οφείλεται στο γεγονός ότι για περισσότερους από τους μισούς, τα ποσά των χρεώσεων αντιστοιχούν έως και στο 20% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ενώ για το 16,8% αντιστοιχεί στο 30% και για το 14,4% στο 50% και άνω του μηναίου εισοδήματός τους.
Παρόλα αυτά το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα δεν έλαβε καμία ενίσχυση μέσω του Power Pass, ενώ μόλις το 8% είδε στον λογαριασμό του επιδότηση μεγαλύτερη των 301 ευρώ.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, μέσω της ιστοσελίδας της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ και των μέσων κοινωνικής της δικτύωσης από τις 20 έως και τις 27 Ιουλίου 2022 σε τυχαίο δείγμα 1.142 ατόμων που αποτελείται από μέλη και μη μέλη της οργάνωσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
- Το 92,3% των ερωτηθέντων που απάντησαν το ερωτηματολόγιο και ήταν δικαιούχοι της επιδότησης δήλωσαν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από το ποσό που έλαβαν.
- Από τους δικαιούχους του Power pass, το 26,1% ανήκαν στην κατηγορία από 0€ έως 17€, το 24,7% έλαβαν από 18€ έως 50€, το 15,2% από 51€ έως 100€, το 17,4% από 101€ έως 200€, το 8,5% από 201€ έως 300€, το 8,1% από 301€ έως 600€.
- Σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αναφορικά με την αύξηση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας, το 17,6% δήλωσε ότι έχουν απειληθεί με διακοπή ρεύματος από τον προμηθευτή ενέργειας το τελευταίο τρίμηνο, ενώ στο 3,1% έχουν ήδη προβεί σε διακοπή εξαιτίας της αδυναμίας πληρωμής των λογαριασμών.
- Το 24,5% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο μηνιαίος λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος αντιστοιχεί στο 10% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ενώ για το 27,2% αντιστοιχεί στο 20%, Επίσης, ένα σχετικά σημαντικό ποσοστό (το 16,8%) δήλωσε ότι αντιστοιχεί στο 30% και το 14,4% στο 50% και άνω του μηνιαίου εισοδήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου