Το βρετανικό μέσο συγκεντρώνει σε δημοσίευμά του μνημεία της Ευρώπης που μέσα στην πανδημία υπέστησαν «ολέθριες και τσιμεντένιες παρεμβάσεις» αναφέροντας πρώτη και καλύτερη την περίπτωση της Ελλάδας. «Όσο οι άνθρωποι ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους, η κληρονομιά τους γκρεμιζόταν» σημειώνει το περιοδικό και ούτε λίγο ούτε πολύ παρομοιάζει την κυβέρνηση με τον Ξέρξη.
Όπως γράφει ο Economist, οι αρχές πραγματοποίησαν ορισμένες αμφίβολες... ανακαινίσεις και υποστηρίζουν ότι οι νέες διαστρώσεις βελτιώνουν την προσβασιμότητα. Ωστόσο, σημειώνει το δημοσίευμα, οι επικριτές είπαν ότι προκαλούν πλημμύρες. Και αναφέρεται στο σχόλιο ακαδημαϊκού, ο οποίος «κατηγόρησε τη διοίκηση του χώρου ότι χρησιμοποίησε το lockdown ως "προπέτασμα καπνού"».
Με αφορμή την... διάκριση στην κυβέρνηση από το περιοδικό η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την Λίνα Μενδώνη πως «είναι υπόλογη στην κοινωνία και στην ιστορία γι' αυτή την ανεπανόρθωτη καταστροφή, αλλά και για την στάση βαθιάς απαξίωσης της πολιτικής ευθύνης και λογοδοσίας των πεπραγμένων της, με τραγικές συνέπειες για την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά».
«Άξιος ο μισθός της λοιπόν, αφού κατάφερε να διασύρει την χώρα και τα ιστορικότερα μνημεία της στη διεθνή κοινότητα» δηλώνει η Σία Αναγνωστοπούλου αφού σημειώνει ότι «ανάμεσα στην αλβανική κυβέρνηση που κατέστρεψε το Εθνικό Θέατρο στα Τίρανα για να μετατραπεί σε βιομηχανικό χώρο και το Όσλο που κατέστρεψε μινιμαλιστικό έργο της δεκαετίας του '60, η Ελλάδα κερδίζει τα πρωτεία για τις αμφίβολες "τσιμεντένιες" παρεμβάσεις».
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου