Θα το πούμε καθαρά από την αρχή, όσο κι αν πονάει, μας φοβίζει και μας απογοητεύει: Στη μάχη για τον εμβολιασμό των πιστών κράτος και Εκκλησία (τουλάχιστον η κορυφή της) και κυρίως η λογική ηττήθηκαν κατά κράτος. Και η ήττα αυτή (αν δεν γίνει κανένα θαύμα, που ως γνωστόν δεν γίνονται παρά μόνο στη φαντασία κάποιων), είναι ανεπίστρεπτη, τώρα πια.
Εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε. Βεβαίως δεν μιλάμε για τις εκατοντάδες χιλιάδες των πολιτών που για τον α΄ ή β΄ λόγο δεν έχουν πειστεί ακόμη με ευθύνη των κυβερνώντων. Μιλάμε για τη μερίδα των χιλιάδων ανεμβολίαστων, των πιστών που αφέθηκαν έρμαια του κάθε λογής κομπογιαννίτη και θεομπαίχτη ρασοφόρου με τραγικές σε πολλές περιπτώσεις συνέπειες, τόσο για τους γύρω τους όσο και για την κοινωνία ολάκερη. Και παρ’ όλα αυτά με την παραίνεση των διαφόρων «πνευματικών» επιμένουν ακόμη στην άρνησή τους. Και δεν πρόκειται να το κάνουν γιατί τώρα πια είναι «μπετόν» όλοι, με την κυβέρνηση και την ηγεσία της Εκκλησίας να προσπαθούν να βγάλουν από πάνω τους την ευθύνη.
Παίζουν ακόμη και τώρα το μουτζούρη
«Είναι μέτρο (σ.σ. ο έλεγχος για ράπιντ τεστ των εισερχομένων στις εκκλησίες) που προφανώς μας βρίσκει όλους σύμφωνους, ο καθένας θα κάνει τη δουλειά του και θα έχουμε τα αποτελέσματα που πρέπει αποφεύγοντας αχρείαστες εντάσεις», δηλώνει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου. Ποια δουλειά; Είδε κανείς ουσιαστικό έλεγχο στις εκκλησίες να μας το πει και μας;
Η Εκκλησία παρακαλεί και προτρέπει, δεν είναι δυνατόν όμως από την Εκκλησία να κάνει τους ελέγχους, λέει ο εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεος.
Η απαλλαγή των αρνητών μητροπολιτών
Ο μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς, ανεμβολίαστος, εχθρός του εμβολίου που κόλλησε τον κορονοιό.
Εδώ ανοίγουμε μια παρένθεση.
Ο μητροπολίτης είναι εκπρόσωπος μιας Ιεράς Συνόδου που παρέπεμψε για απείθεια δύο από τους σκληρούς της Ιεραρχίας που παράκουσαν την απόφασή της για μετάθεση λίγων ωρών στη λειτουργία της Ανάστασης.
Ο ένας ήταν ο μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς, ανεμβολίαστος, εχθρός του εμβολίου και της μάσκας, που τις τελευταίες μέρες… κόλλησε κορονοιό!
Ο άλλος ήταν ο μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ που πολεμάει το εμβόλιο γιατί περιέχει, λέει ο πανεπιστήμων, προϊόντα εκτρώσεων.
Ο μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ, απαλλάχθηκε κι αυτός για το φόβο των σκληρών ρασοφόρων.
Και οι δύο δεν παραπέμφθηκαν στο εκκλησιαστικό δικαστήριο, χάριν της ενότητας της Εκκλησίας, όπως ανακοινώθηκε. Για το φόβο των αντιδράσεων των σκληρών ρασοφόρων και των πιστών που τους ακολουθούν ,θα λέγαμε εμείς. Κλείνει η παρένθεση.
Το τζίνι βγήκε από το μπουκάλι
Τώρα πια, λοιπόν, είναι αργά. Το τζίνι βγήκε από το μπουκάλι.
Δεν ακούνε ούτε τις δηλώσεις του Ιερώνυμου, ούτε τα όσα λέει ο Βαρθολομαίος ούτε τα όσα αναφέρουν οι αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου (βεβαίως λόγια μόνο λόγια και πράξεις μηδέν).
Ακούνε μόνο τους διάφορους ταλιμπάν «γεροντάδες πνευματικούς» και τους αμαθείς παπάδες που τη μια στιγμή διαβάζουν στην εκκλησία την εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου και την άλλη «στο μιλητό» αποτρέπουν τους πιστούς να πάνε να εμβολιαστούν. Αυτούς που ακόμη και ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ (ναι, ο γνωστός Σεραφείμ με τις υπερσυντηρητικές απόψεις του) χαρακτήρισε «αδελφοκτόνους» που δεν έχουν θέση στην Εκκλησία. Και κανένα μέτρο κυβερνητικό δεν μπορεί πια να εφαρμοστεί αφού στη συνείδηση πολλών πιστών η εποχή μας θυμίζει διωγμούς του Διοκλητιανού και βλέπουν τον εαυτό τους σαν μάρτυρες που θα κερδίσουν την «ουράνια βασιλεία». Ο εκπρόσωπος των παπάδων της Κρήτης (από αυτούς που έχουν το στοιχειώδες νιονιό) το είπε με μια φράση: Η εμφάνιση αστυνομικών ή άλλων υπαλλήλων ελεγκτικών μηχανισμών στις εκκλησίες για να δουν αν τηρούνται τα μέτρα θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα εκεί που έχει φτάσει η κατάσταση!
Αποφάσεις και προτροπές για τα παλιά τους παπούτσια
Και η κυβέρνηση, η επίσημη Εκκλησία, το Πατριαρχείο ( στο οποίο μη ξεχνάμε υπάγονται η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα και το Άγιον Όρος) αρκούνται σε αποφάσεις και λόγια που όλοι αυτοί οι αντιεμβολιαστές τις γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια.
Από πού ν’ αρχίσεις και πού να τελειώσεις;
Στο Άγιον Όρος, στις αρχές Νοέμβρη, ένας ρασοφόρος που ζει την κατάσταση από μέσα, (ο ηγούμενος της μονής Εσφιγμένου Βαρθολομαίος, ο κανονικός γιατί, όπως είναι γνωστό, εδώ και χρόνια το μοναστήρι το έχουν καταλάβει ταλιμπάν και το έχουν μετατρέψει σε αντιεμβολιαστικό κέντρο) τα είπε όλα με μια φράση για τους αντιεμβολιαστές και τη διασπορά του ιού στα μοναστήρια: «Γύρω μας μυρίζει θάνατο και εκείνοι δεν το μυρίζουν. Δεν θέλουν να το μυρίσουν, και παρασέρνουν κόσμο».
Παράδειγμα: Καταγγέλλεται συγκεκριμένα ότι καλόγερος πέθανε γιατί ο «γέροντάς» του δεν του επέτρεψε να εμβολιαστεί και κανενός «αρμοδίου» εκκλησιαστικού δεν ίδρωσε το αυτί.
Κανένας δεν γνωρίζει τι γίνεται στις διάφορες σκήτες και τα Κελλία, κυρίως στο νότιο τμήμα της χερσονήσου του Άθω.
Αρκετές μέρες το Άγιον Όρος βρίσκεται στην πρώτη θέση σε αριθμό κρουσμάτων σε σχέση με τον πληθυσμό και πάλι δεν ιδρώνει το αυτί των προϊσταμένων του.
Και το χειρότερο: Μέσα από το διαδίκτυο κυκλοφορούν τα μηνύματα που στέλνουν οι αγιορείτες αρνητές του εμβολίου επηρεάζοντας χιλιάδες κόσμο σε όλη την Ελλάδα.
Σε πολλά μοναστήρια της επίσημης Εκκλησίας γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι τις εγκυκλίους της Ιεράς Συνόδου. Κι έρχεται μητροπολίτης βορειοελλαδίτικης μητρόπολης να δηλώνει με το πιο αθώο ύφος πως μοναχές σε μοναστήρι της δικαιοδοσίας του δεν εμβολιάστηκαν για να μην τις… κακολογήσουν οι μοναχές ενός άλλου μοναστηριού. Κι αυτός κοιτάει και περιορίζεται να… διαπιστώνει!
Από κοντά και οι διάφορες «εκκλησιαστικές» και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις με τα χιλιάδες μέλη και τους εκατοντάδες «πνευματικούς» (βλ. και το σημείωμα του Ημεροδρόμου Τα εμβόλια και οι θρησκευάμενοι «ναι μεν αλλά» στις 19/9/2021).
Ποιος ελέγχει τους παλαιοημερολογίτες;
Όμως εκεί που χάνει το παιδί και το παιδί τη μάνα είναι στα εκατοντάδες μοναστήρια των παλαιοημερολογιτών. Πού να βγάλεις άκρη με τόσες φράξιες που έχουν χωριστεί; Καμιά δεκαριά είναι μόνο οι αρχιεπίσκοποί τους. Και δεν τους ελέγχει κανείς αφού τα περισσότερα μοναστήρια τους δεν έχουν νομική προσωπικότητα. Άντε βγάλε άκρη. Πολύ περισσότερο που πολλοί απ’ αυτούς μπορεί να είναι αμαθείς αλλά έχουν βρει τον τρόπο μέσω του διαδικτύου να περνάνε τις απόψεις τους. Ένα απλό σερφάρισμα στο διαδίκτυο θα σας φανερώσει «πνευματικούς» με χιλιάδες ακολούθους.
Κοντά σ’ όλους αυτούς τους ρασοφόρους θα βρεις πάντα ( λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή;) και τους διάφορους Κασιδιαροφασίστες, τους τυχάρπαστους τάχα μου επιστήμονες τους δια πάσαν νόσον και μαλακίαν «κηραλειφάδες» τη σάρα τη μάρα και το κακό συναπάντημα της ακροδεξιάς .
Και όλο αυτό το συνονθύλευμα το βρίσκουμε και θα το βρούμε μπροστά μας και στις πολιτικές εξελίξεις και στις εκλογές όταν γίνουν. Σε μια εποχή υποχώρησης του κοινωνικού και της αποθέωσης της ατομικότητας το ανορθολογικό βρίσκει την ευκαιρία να εμφανιστεί και πάλι απειλητικό.
Για τις ευθύνες της κυβέρνησης και της ηγεσίας της Εκκλησίας έχουμε γράψει πολλές φορές. Δεν χρειάζεται να τα ξαναπούμε. Φτάνει μόνο να θυμίσουμε το σημείωμα του Ημεροδρόμου με τίτλο «Παπατζήδες και μπουζουριέρες στον καιρό της πανδημίας» (στις 8/11/2021). Και να προσθέσουμε πως τώρα πια που η μπάλα χάθηκε και η κατάσταση δε συμμαζεύεται μόνο ο Θεός (τους) μπορεί να βάλει το χέρι του…
Γιώργος Καραγιάννης
Πηγή: imerodromos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου