Η αξία του ελληνόκτητου στόλου αυξήθηκε μέσα σε δέκα μήνες από τα 93,2 δισ. δολάρια στις αρχές του 2021 στα 145,887 δισ. δολάρια.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο στόλος των Κινέζων, με αξία 191,253 δισ. δολάρια και στη δεύτερη ο γιαπωνέζικος στόλος με αξία 187,674 δισ. δολάρια.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το μεγαλύτερο σε αξία στόλο δεξαμενοπλοίων (41,553 δισ. δολάρια) και ακολουθούν οι Κινέζοι (27,174 δισ. δολ.) και οι Ιάπωνες με 24,048 δισ. δολάρια.
Επίσης, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν τον τρίτο σε αξία στόλο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (52,760 δισ. δολ.) και τον πρώτο σε αξία στόλο LNG Carriers, (πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου) (19,118 δισ. δολ.).
Για την Ελλάδα, με τις τρέχουσες τιμές στα ύψη, η αξία του στόλου σε LNG έχει αυξηθεί κατά 2 δισ. USD από την αρχή του έτους.
Οι Κινέζοι προηγούνται στα container ships (78,806 δισ. δολ.) και ακολουθούν οι Ιάπωνες (49,009 δισ. δολ.).
Οι Κινέζοι κατέχουν επίσης τη δεύτερη θέση στα bulkers (53,215 δισ. δολ.) και τη δεύτερη θέση στα δεξαμενόπλοια (27,174 δισ. δολ.).
Οι Ιάπωνες κατέχουν την πρώτη θέση στα bulkers (62,900 δισ. δολ.), τη δεύτερη στα containerships (49,009 δισ. δολ.) και τη δεύτερη στα LNG Carriers (18,130 δισ. δολ.).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου