Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να αντιμετωπίσει τα περίπου 6.000 κενά των σχολείων όχι όπως όφειλε με μια μαζική γ΄ φάση προσλήψεων των αντίστοιχων αναπληρωτών αλλά με «κόφτες» που επιβάλλονται από το Υπουργείο και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο σχεδιασμός είναι η δραστική μείωση των τμημάτων, άμεσα, μέσα στην εβδομάδα που έρχεται (μαζί με τις συμπτύξεις που έγιναν την εβδομάδα που πέρασε).
Ο στόχος είναι φανερός: Η κάλυψη των κενών με μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων «ψαλιδίζει» τις ανάγκες για πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών και νομιμοποιεί τις περικοπές.
Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι το «φούσκωμα» των τμημάτων με πάνω από 25 μαθητές τη στιγμή που οι ανάγκες μετά από 2 χρόνια πανδημίας απαιτούν αραίωση τμημάτων.
Αυτή την επιχείρηση εκπαιδευτικής ορθοπεδικής είναι που ονομάζει το Υπουργείο Παιδείας, με βικτωριανή υποκρισία, «εξορθολογισμό», αυτή την πολιτική της «εκπαιδευτικής ηρωδιάδας» κρύβει με επιμέλεια ο πρόσφατος νόμος 4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
Καμία σχέση δεν έχουν τα μέτρα των περικοπών με την προστασία της υγείας της εκπαιδευτικής κοινότητας, ούτε με τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
Τι υποκρισία, αλήθεια! Την ίδια ώρα που οι επιτελείς του Υπουργείου Παιδείας κατηγορούν, ενοχοποιούν και στέλνουν την ελεύθερη βούληση 160.000 εκπαιδευτικών στα δικαστήρια, την ίδια ακριβώς ώρα επιβάλουν δραστικές περικοπές και μορφωτικούς αποκλεισμούς.
Χρήστος Κάτσικας
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου