Την επικοινωνιακή της προσπάθεια να «πουλήσει» την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το «νέο αναβαθμισμένο σχολείο» ως κάτι το ιδανικό, συνέχισε η κυβέρνηση με μια ακόμα φιέστα, στην οποία έλαβε μέρος –εκτός από την αρμόδια υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως– και ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Την ίδια ώρα, ωστόσο, έξω από το 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου που γινόταν η παρουσίαση του νέου αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου, πραγματοποιούταν παράσταση διαμαρτυρίας από γονείς και εκπαιδευτικούς, που εξέφραζαν την έντονη αντίθεσή τους, τόσο για το μέτρο της αξιολόγησης που φέρνει το Υπ. Παιδείας, όσο και γενικότερα για το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι φωνές των διαδηλωτών και τα συνθήματα ακούγονταν καθαρά μέσα στην αίθουσα που γίνονταν η παρουσίαση, με τον πρωθυπουργό να αναγκάζεται να κάνει αναφορά στην παράσταση διαμαρτυρίας. Βεβαίως, ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε να αποδώσει τη διαμαρτυρία μόνο στο θέμα της αξιολόγησης, επαναλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ότι η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, αλλά επιβράβευσης, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι μέσω αυτής «γινόμαστε καλύτεροι».
Ωστόσο, ο κ. Μητσοτάκης παρέλειψε να αναφερθεί στα αρνητικά αυτής της επιλογής, τη στιγμή μάλιστα που το νομοσχέδιο δίνει υπεραρμοδιότητες στους διευθυντές των σχολείων. Επίσης, η κίνηση αυτή ανοίγει τον ασκό του Αιόλου, καθώς η κυβέρνηση φέρεται να ξεκινάει με αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και να δρομολογεί την επέκτασή της και σε άλλους τομείς του Δημοσίου.
Ο πρωθυπουργός υποστήριξε ότι επιθυμεί να υπάρχουν «ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά» που φοιτούν στα σχολεία. Ο ίδιος όμως, αναίρεσε στη συνέχεια αυτά που ανέφερε, στέλνοντας μήνυμα αποτροπής για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Δεν είναι για όλους τα πανεπιστήμια, επανέλαβε ο πρωθυπουργός, προτρέποντας ουσιαστικά τους νέους να προχωρήσουν σε μετα-λυκειακές σπουδές, ιδιωτικά ΙΕΚ, κολέγια κ.ά. Υπενθυμίζεται ότι η κυβέρνηση, με την ελάχιστη βάση εισαγωγής, θα στερήσει φέτος σε χιλιάδες υποψηφίους τη δυνατότητα να εισαχθούν σε κάποιο ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Επίσης, οι «ίσες ευκαιρίες για όλους» δεν γίνονται πραγματικότητα με το «πολλαπλό βιβλίο» που ενισχύει την ανισότητα από σχολείο σε σχολείο και από γειτονιά σε γειτονιά, ούτε με την «αυτονομία» του σχολικού συγκροτήματος που ουσιαστικά το αποκόβει από την κρατική χρηματοδότηση και το παραδίδει στο έλεος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός, ολοκληρώνοντας την ομιλία του, δήλωσε ενθουσιασμένος «για τις μεγάλες αλλαγές» που προωθεί η κυβέρνηση, απευθύνοντας ταυτόχρονα κάλεσμα προς όλους «για να δημιουργηθούν προοπτικές ζωής».
Η επικοινωνιακή στρατηγική προώθησης του νομοσχεδίου θα συνεχιστεί με τη συνέντευξη Τύπου της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, η οποία έχει προγραμματιστεί για αυτή την εβδομάδα.
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου