Τα παραπάνω αποτελέσματα από τη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής που ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου, παρουσίασε ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Μεταφορών, Ηλίας Δόλγυρας, στον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στις εγκαταστάσεις της διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής.
Σήμερα ο πολίτης, από το σπίτι ή το γραφείο, με ένα κλικ στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, αιτείται αντικατάσταση διπλώματος και αυθημερόν το αίτημά του αποστέλλεται στην αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ο κ. Πατούλης εξέφρασε την ικανοποίηση του από την πορεία υλοποίησης της εφαρμογής. «Τα αποτελέσματα από την θεσμοθέτηση της προσωρινής άδειας οδήγησης και την ψηφιακή τους αντικατάσταση είναι πλέον χειροπιαστά και μετρήσιμα», επισήμανε. Πρόσθεσε ότι απαιτούνται και άλλες παρεμβάσεις, όπως η καθιέρωση της ταχυδρομικής αποστολής των αδειών οδήγησης προκειμένου να αρθεί η υποχρέωση παράδοσης της παλαιάς, και χωρίς ισχύ πλέον, άδειας, κατά την παραλαβή της νέας. Σημείωσε δε, ότι «εάν υιοθετηθεί η πρόταση για τη θεσμοθέτηση της ηλεκτρονικής μεταβίβασης οχήματος ή μοτοσικλέτας, τουλάχιστον 500.000 πολίτες της Αττικής πρόκειται να εξυπηρετούνται κάθε χρόνο ηλεκτρονικά και από απόσταση».
Ο αντιπεριφερειάρχης, Β. Γιαννακόπουλος, ανακοίνωσε ότι αναμένεται επέκταση «της εφαρμογής σε αιτήσεις και δικαιολογητικά για την έκδοση άδειας οδήγησης υποψηφίων οδηγών και επέκταση υφισταμένων διπλωμάτων οδήγησης οδηγών. Περισσότερα από 130.000 προσωρινά διπλώματα έχουν εκδοθεί πανελλαδικά, εκ των οποίων σχεδόν τα μισά χορηγήθηκαν από τις διευθύνσεις Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής.
Τέλος, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Αν. Αττικής, Χρήστος Νταής, ανέλυσε διεξοδικά τα εξής βασικά βήματα της διαδικασίας:
1. Είσοδος του πολίτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων του Taxisnet.
2. Υποβολή αίτησης με ταυτόχρονη καταχώρηση των δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους.
3. Αυτόματη παραλαβή της αίτησης από την ηλεκτρονική θυρίδα της αντίστοιχης διεύθυνσης Μεταφορών που επιλέχτηκε από τον πολίτη.
4. Διασταύρωση ατομικών στοιχείων, υποβληθέντων δικαιολογητικών και δέσμευση παραβόλου από τα στελέχη των διευθύνσεων Μεταφορών.
5. Έγκριση αιτήματος και αυθημερόν αποστολή του ηλεκτρονικού φακέλου στην αρμόδια διεύθυνση Διαβατηρίων και εγγράφων ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας.
6. Αυτόματη χορήγηση γραμμικού κώδικα (barcode) και αναμονή παραλαβής της άδειας για παράδοση στον πολίτη.
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου