Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει συλλέξει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ) από εκπαιδευτικούς οι οποίοι υπηρετούν σε ιδιωτικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η μεγάλη πλειονότητά τους θα διεξάγουν τηλε - «εκπαίδευση» από το πρωί κατά παράβαση τόσο της σχετικής Υπουργικής Απόφασης όσο και της εγκυκλίου που εξέδωσε για τα σχολεία με διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας.
Τούτο αποδεικνύει για μια ακόμη φορά ότι μια σημαντική μερίδα ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων είναι απολύτως ανεξέλεγκτοι και ότι θεωρούν εαυτόν υπεράνω κάθε αρχής. Δυστυχώς, επαληθεύεται ότι η ατιμωρησία τροφοδοτεί την ασυδοσία, καθώς αυτή η απολύτως ευεργετημένη από το Υπουργείο Παιδείας ομάδα επιχειρηματιών αγνοεί επιδεικτικά το ωρολόγιο πρόγραμμα και δηλώνει με τις ενέργειές της ότι αυτή υπαγορεύει την εκπαιδευτική πολιτική στη χώρα.
Η ΟΙΕΛΕ έχει στη διάθεσή της ένα από τα δεκάδες προγράμματα που απεστάλησαν, εντός του Σαββατοκύριακου σε γονείς μαθητών ιδιωτικών σχολείων. Πρόκειται για δημοτικό σχολείο, ο ιδιοκτήτης του οποίου είναι υψηλόβαθμο στέλεχος του Σ.Ι.Σ., γεγονός που υποδηλώνει τη γραμμή που θα επιβάλλει στα μέλη του από αύριο ο Σύνδεσμος. Το πρόγραμμα δεν αποκαλύπτει απλώς την επιστροφή στο πρωινό πρόγραμμα, αλλά καταστρατηγεί πλήρως το 30λεπτο, επιβάλλοντας την (παιδαγωγικά απαράδεκτη, ιδίως στις μικρότερες τάξεις) 40λεπτη διάρκεια της διδακτικής ώρας, επί 8 (!) διδακτικές ώρες! Στο βωμό του κέρδους πολλοί από τους ιδιοκτήτες δεν διστάζουν, όχι απλώς να παραβούν κάθε νομοθετική ρύθμιση, αλλά να θυσιάσουν κάθε παιδαγωγική αρχή και την ομαλή ψυχοσυναισθηματική κατάσταση των παιδιών.
Η ΟΙΕΛΕ σημειώνει ότι διαφωνεί κάθετα με την διενέργεια απογευματινών μαθημάτων μέσω e-learning, ειδικά για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Όμως, παράλληλα, επισημαίνει, ότι θα πρέπει οι νόμοι να τηρούνται απαρέγκλιτα από όλους στο όνομα της ισονομίας για κάθε μαθητή, είτε αυτός προέρχεται από εύπορο περιβάλλον είτε έχει μεγαλώσει σε οικογένεια μη προνομιούχων.
Χρήστος Κάτσικας
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου