Στη δημοσιότητα έδωσε σήμερα η κυβέρνηση τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν
περισσότερα από 1.200 μέσα μαζικής ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων
περιλαμβάνονται «ανύπαρκτα» sites και άγνωστα blogs, στο πλαίσιο της
κρατικής διαφημιστικής εκστρατείας για την πανδημία.
Στο τελευταίο κομμάτι της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας αναφέρθηκε στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορονοϊό, τονίζοντας: «Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορονοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές. Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το Υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές».
Τόνισε πως «διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν. Για να γίνει ωστόσο αυτό χρειαζόταν να πραγματοποιηθεί ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης. Εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών.
Από μια πρώτη ανάγνωση του παρακάτω καταλόγου προκύπτει
σαφής χρηματοδότηση του φιλοκυβερνητικού Τύπου και των ηλεκτρονικών ΜΜΕ,
καθώς συγκεκριμένα μέσα φαίνονται να έχουν εισπράξει πολλαπλή
χρηματοδότηση από άλλα, απασχολώντας πολύ
λιγότερους εργαζόμενους και έχοντας πολύ μικρότερες πωλήσεις στο
περίπτερο.
Παράλληλα, δεν υπάρχει εξήγηση και γεννώνται εύλογα ερωτήματα, για ποιο λόγο ενώ αρχικά είχε ζητηθεί από τα λογιστήρια των επιχειρήσεων Τύπου να τιμολογήσουν την εταιρεία Initiative, στη συνέχεια τούς ζητήθηκε να αλλάξουν και να τιμολογήσουν το υπουργείο Οικονομικών.
Η δημοσίευση της λίστας έρχεται με καθυστέρηση σχεδόν ένα μήνα, καθώς η κυβέρνηση έπρεπε να κάνει… ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο, όπως είπε για ακόμα μία φορά το μεσημέρι ο Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών. Ακολουθεί ο κατάλογος των Μέσων και των ποσών:
Παράλληλα, δεν υπάρχει εξήγηση και γεννώνται εύλογα ερωτήματα, για ποιο λόγο ενώ αρχικά είχε ζητηθεί από τα λογιστήρια των επιχειρήσεων Τύπου να τιμολογήσουν την εταιρεία Initiative, στη συνέχεια τούς ζητήθηκε να αλλάξουν και να τιμολογήσουν το υπουργείο Οικονομικών.
Η δημοσίευση της λίστας έρχεται με καθυστέρηση σχεδόν ένα μήνα, καθώς η κυβέρνηση έπρεπε να κάνει… ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο, όπως είπε για ακόμα μία φορά το μεσημέρι ο Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών. Ακολουθεί ο κατάλογος των Μέσων και των ποσών:
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου