Η περιβόητη κανονικότητα της κυβέρνησης καθρεφτίζεται [αποτυπώνεται] στα νομοσχέδια, εν μέσω πανδημίας δε, για την παιδεία και το περιβάλλον. Στέλνει και τη μεν και το δε στα τάρταρα, στους αετονύχηδες δηλαδή των μεγαλοεταιρειών, στον αφανισμό του δημόσιου χαρακτήρα της γης και της νόησης [γνώσης]. Δυστυχώς έχει συμμάχους, ανέντιμους, σε αυτά τα εγκλήματα τους περισσότερους άρχοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, γιατί χωρίς τη συναίνεση αυτών δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα.
Οι τελευταίοι, αντί να υπερασπίσουν τα τοπικά συμφέροντα αφού πρώτα συνομιλήσουν με τις τοπικές κοινωνίες, συναινούν να κάνει η κυβέρνηση ό,τι γουστάρει με τους «κολλητούς» της. Μη βλέπουμε που διαμαρτύρονται τώρα επειδή η κυβέρνηση αφαιρεί, με το νέο νομοσχέδιο, τη δικαιοδοσία τους στις αποφάσεις της και στην εκτέλεσή τους –το ίδιο θα γινόταν ακόμη κι αν δεν τους αφαιρούσε αυτό το «δικαίωμα» [της συναπόφασης τάχα].
Πάντως, δείχνει η κυβέρνηση, με τη σπουδή της να μη συμπεριλάβει τους δημάρχους στα σχέδιά της, ότι δεν θέλει κανένα εμπόδιο, γιατί ασφαλώς δεν είναι όλοι οι δήμαρχοι φτιαγμένοι από την ίδια πάστα. Ανοίγει έτσι το πεδίο για τους καρχαρίες να προβούν σε ανοσιουργήματα κατά της φύσης και του λαϊκού μέλλοντος [ποιος λαός]. Ετσι το Αιγαίο –και κατ’ επέκτασιν η Μεσόγειος– μετατρέπεται σε μια πυριτιδαποθήκη από τις εξορύξεις που σχεδιάζουν σε Κρήτη και Ιόνιο, από το φύτεμα τεράστιων εγκαταστάσεων αιολικής ενέργειας [ανεμογεννητριών] στις κορυφές όλων των βουνών της χώρας με καταστροφικές, όπως έχει αποδειχτεί, συνέπειες για το περιβάλλον και τη ζωή των κατοίκων.
Τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν στον κρίσιμο χώρο της παιδείας και τη σταδιακή αφαίρεση του δημόσιου χαρακτήρα της, που, όσο να ’ναι, επιτρέπει και στους φτωχούς να έχουν πρόσβαση στη γνώση, στην επιστήμη και να συμμετέχουν στη χάραξη του πολιτισμού της χώρας.
Δεν δίνουν δεκάρα για το γεγονός ότι η παιδεία θα γίνει ιδιωτική υπόθεση και ότι οι περισσότεροι δεν θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την «ανταγωνιστικότητα» που προωθούν στην εκπαίδευση –άρα, σκέφτονται οι «φιλελεύθεροι» φωστήρες, πολλοί μαθητές θα οδηγηθούν σε σχολές χαμηλής εκπαίδευσης, σχολές των οποίων ιδιοκτήτες θα είναι ιδιώτες. Αντιδρούν τώρα μαθητές και καθηγητές αλλά δεν είδαμε να κάνουν τίποτα, οι καθηγητές κυρίως, για την έως τούδε υποβάθμιση και «εξειδίκευση» των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τα οποία ακολουθούσαν και υπηρετούσαν με άνεση [χωρίς ενστάσεις, διαμαρτυρίες και αντιδράσεις].
Ειδικά με την υπουργό Παιδείας που διαθέτει η κυβέρνηση και η οποία αποδείχτηκε ότι δεν ξέρει να κλίνει λέξεις ελληνικές, τα πράγματα δυσκολεύουν –γιατί είναι διαφορετικό να διοικεί κάποιος τουλάχιστον εγγράμματος και τελείως άλλο κάποιος ανερμάτιστος σε ό,τι αφορά την ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον.
Χαμπάρι φαίνεται δεν πήραν από το «ιδεολογικό» ναυάγιό τους στον τομέα της δημόσιας υγείας και πόσο απαραίτητη είναι για μια κοινωνία, για μια Πολιτεία, μια τέτοια υγεία [δημόσια!]. Γιατί και την υγεία ιδιωτική τη θέλουν, να εξαρτάται δηλαδή από φίλους τους επιχειρηματίες. Πήραν βέβαια το μάθημά τους, αλλά, δυστυχώς, αποδεικνύονται ανεπίδεκτοι πάσης μαθήσεως, οι απαράδεκτοι. Παραμένει βέβαια πάντοτε πώς θα αντιδράσει η κοινωνία –γιατί αν περιμένουμε από τα πολιτικά κόμματα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου