Σε διακοπή συνεργασίας με τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και τα καταστήματα που ανατίμησαν υπερβολικά τιμές σε προϊόντα με αφορμή τον κορονοϊό προχωρά η Skroutz.
"Το προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz". Με την ένδειξη αυτή ενημερώνει, έστω και πλαγίως, η ελληνική πλατφόρμα την διακοπή συνεργασίας της με ηλεκτρονικά φαρμακεία και καταστήματα που είχαν αυξήσει υπερβολικά τις τιμές τους σε προϊόντα με αφορμή την εξάπλωση του κορονοϊού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ανάμεσα στα προϊόντα είναι και η περίπτωση του Dettol που είχε αναδείξει την προηγούμενη εβδομάδα το News24/7.
Μάσκες και απολυμαντικά
Σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της Skroutz στο News24/7, η κίνηση αφορά αρκετά προϊόντα όπως ιατρικές μάσκες και απολυμαντικά. Η εταιρεία ειδοποίησε τους συνεργάτες της για την πρόθεση της και σε όσους δεν συμμορφώθηκαν προχώρησε σε αναστολή της συνεργασίας. Η Skroutz δεν έχει αποφασίσει τι στάση θα ακολουθήσει στο μέλλον με τις συγκεκριμένες εταιρείες και αν θα τις εντάξει ξανά στην πλατφόρμα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι με αφορμή τα κρούσματα αισχροκέρδειας σε προϊόντα προστασίας από τον κορονοϊό, η Επιτροπή Ανταγωνισμού το Σάββατο προχώρησε σε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία "θα εξετάζει κατά άμεση προτεραιότητα, κάθε σχετική περίπτωση που θα υποπέσει στην αντίληψή της, μέσω καταγγελίας, αίτησης επιείκειας από μέλος καρτέλ, ή άλλων πηγών πληροφόρησης (τύπος, διαδίκτυο, δημόσιες ανακοινώσεις κ.λπ.) εκμεταλλευόμενες το ειδικό αυτό ζήτημα δημόσιας υγείας και τις ευαισθησίες του καταναλωτικού κοινού και θα επιβάλλει αυστηρότατες κυρώσεις στις επιχειρήσεις που τυχόν εφαρμόζουν παρόμοιες αντιανταγωνιστικές πρακτικές".
Το φαινόμενο αισχροκέρδειας δεν είναι ελληνικό. Η Amazon με ανακοίνωση της είχε προχωρήσει σε κίνηση αντίστοιχη με αυτή της Skroutz πριν από μερικές μέρες αφαιρώντας από την πλατφόρμα της 530.000 προϊόντα των οποίων οι τιμές είχαν αυξηθεί αδικαιολόγητα ενώ είχε αναστείλει και την λειτουργία σε περισσότερους από 2.500 λογαριασμούς προμηθευτών.
Πηγή: News247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου