Μετά από τις πολύ έντονες αντιδράσεις που ξέσπασαν λόγω της ανακοίνωσης περιφερειακής διευθύντριας καταστήματος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «My Market», που προέτρεπε τους εργαζόμενους να χαμογελάνε υποχρεωτικά στους πελάτες «επειδή τα 300 ευρώ είναι καλύτερα από το τίποτα», η εταιρία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία παραδέχεται το περιστατικό αλλά ισχυρίζεται ότι είναι μεμονωμένο και δεν συνάδει με την κουλτούρα τους.
Περιφερειακή διευθύντρια της αλυσίδας My Market, εξέδωσε ανακοίνωση προς τους εργαζόμενους, με τα όσα αναφέρει να θυμίζουν εργασιακό κάτεργο. Συγκεκριμένα, τονίζει πως οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να χαμογελούν στους πελάτες επειδή αμείβονται έστω και με 300 ευρώ. Παράλληλα, κάνει ευθέως λόγο για υπάλληλο που θα ερευνήσει – κατασκοπεύσει τους εργαζόμενους.
Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων του My Market, παραδέχτηκε ότι η επιστολή είναι αληθινή. Ωστόσο τόνισε ότι ήταν αυτόνομη κίνηση του εν λόγω στελέχους και ουδέποτε ζητήθηκε κάτι τέτοιο από την διοίκηση του Ομίλου. Μετά τη γενική κατακραυγή που ξέσπασε, η εταιρία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία υποστηρίζει ότι το παραπάνω γεγονός είναι μεμονωμένο, και δεν συνάδει με την κουλτούρα τους, ενώ υποστηρίζει πως «οι άνθρωποι μας είναι ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε», προσπαθώντας να κατευνάσει τις αντιδράσεις.
«Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος – ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό».
Πηγή: thepressproject.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου