Σκοπός της σελίδας, η ενημέρωση των πολιτών για τις πρωτοβουλίες και τις παρεμβάσεις του υπουργείου τα τελευταία τρία χρόνια ανά τομέα και βαθμίδα εκπαίδευσης. Αυτές περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη γενίκευση του ολοήμερου σχολείου στο σύνολο των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, την υποχρεωτική δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση, τον εξορθολογισμό των προγραμμάτων σπουδών στο Γυμνάσιο, τα νέα ωρολόγια προγράμματα της Α' και Β' Λυκείου, τη νέα Γ' Λυκείου και τη δυνατότητα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το απολυτήριο Λυκείου, την αναδιάρθρωση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τις ρυθμίσεις για την Ειδική Αγωγή, τη νέα αρχιτεκτονική στις Δομές στήριξης των σχολικών μονάδων, την εκπαίδευση των προσφύγων και τις νομοθεσίες για τις συνέργειες των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ.
«Καταφέραμε να διαμορφώσουμε και να εδραιώσουμε ένα αναπτυξιακό σχέδιο για την Εκπαίδευση χωρίς υποχωρήσεις στις αρχές μας», σχολιάζει σχετικά ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, στο εισαγωγικό του σημείωμα.
«Στόχος μας είναι η λειτουργία των εκπαιδευτικών μας θεσμών σε ένα συνεχώς διευρυνόμενο δημοκρατικό πλαίσιο, όπου η δημοκρατία στα Σχολεία και στα Πανεπιστήμια δεν θα ανάγεται ούτε σε διαδικαστικού περιεχομένου ρυθμίσεις ούτε και θα γραφειοκρατικοποιείται, αλλά θα αντανακλάται στη συνολική εκπαιδευτική κουλτούρα όσων διδάσκουν και διδάσκονται», τονίζει ο κ. Γαβρόγλου και συνεχίζει: «Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές, υπάρχει όμως πλέον ένα συνεκτικό, ολιστικό και οργανωμένο σχέδιο καθώς και οι εκπαιδευτικοί μας που κράτησαν ζωντανή την Εκπαίδευσή μας όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια και στους οποίους έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη».
Ο υπουργός, αφού σημειώνει ότι υπάρχουν ακόμα πράγματα να γίνουν αναφορικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη συγγραφή νέων βιβλίων και τη φοιτητική μέριμνα, επισημαίνει ότι το τελικό κριτήριο επιτυχίας των πρωτοβουλιών του υπουργείου θα είναι η κοινωνική τους αποδοχή. «Τελικός κριτής είναι η κοινωνία που μας παρακολουθεί όλους καθημερινά. Αυτή κρίνει το Υπουργείο με δεδομένες τις υπαρκτές αδυναμίες του αλλά και το εξίσου υπαρκτό μεταρρυθμιστικό του έργο, που κύριο στόχο έχει την βελτίωση και την επέκταση της Δημόσιας Παιδείας προς όφελος όλων των πολιτών. Κρίνει όμως εξίσου και όσους "απειλούνται" και όσους "ξεβολεύονται"», καταλήγει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου