Υπερβολές; Και όμως όχι. Από τα μέσα του 2010-ενώ η Ελλάδα διένυε τους πρώτους μνημονιακούς μήνες- οι εργαζόμενοι στην "Express Service - τεχνική εξυπηρέτηση αυτοκινήτων" παρατήρησαν καθυστερήσεις στις πληρωμές τους. Οι καθυστερήσεις γίνονται ολοένα και πιο τακτικό φαινόμενο (κατά το κοινώς λεγόμενο οι εργαζόμενοι έμπαιναν μήνες και μήνες μέσα) μέχρι που στις 12 Ιουλίου του 2016, δηλαδή έξι χρόνια μετά, έκαναν επίσχεση εργασίας για να διασφαλίσουν (έτσι νόμιζαν τουλάχιστον) τα χρήματά τους.
Επίσης, προσέφυγαν, ως όφειλαν, στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας υποβάλλοντας υπεύθυνες δηλώσεις έτσι ώστε να διωχθεί ποινικά, ο Ιωάννης Ραπτόπουλος, ιδιοκτήτης της εταιρίας. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2017, σχεδόν 18 μήνες μετά την επίσχεση εργασίας και τις σχετικές καταγγελίες, το Θ' Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών κήρυξε ένοχο τον κ. Ραπτόπουλο καταδικάζοντάς τον σε 24μηνη φυλάκιση και σε χρηματικό πρόστιμο 3.000 ευρώ.
Από την πλευρά του ο ιδιοκτήτης, ο οποίος στην ακροαματική διαδικασία ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να καταβάλλει αποδοχές καθώς του χρωστούσαν πολλά χρήματα, δεν συμμορφώθηκε με την άνωθεν απόφαση και πλήρωσε εγγύηση έτσι ώστε να αφεθεί ελεύθερος.
Έξι από τους εργαζόμενους προσέφυγαν στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών και με την υπ' αριθμόν 2057/2017 απόφαση τους επιδικάστηκε το συνολικό ποσό των 135.594 ευρώ που αντιστοιχεί μόνο σε δεδουλευμένες αποδοχές. Η απόφαση κοινοποιήθηκε στην εταιρία τον Φεβρουάριο του 2018, χωρίς όμως και πάλι χειροπιαστό αποτέλεσμα. Οι εργαζόμενοι ουδέποτε πληρώθηκαν.
Τέλος, οι εργαζόμενοι και ο νομικός τους εκπρόσωπος απευθύνθηκαν στην Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Εργασίας και είχαν συνάντηση στις 6 Αυγούστου του 2018 με τον Γενικό Γραμματέα, Ανδρέα Νεφελούδη. Η συνάντηση επαναλήφθηκε και προ ημερών. Ο εργοδότης, παρά το γεγονός ότι προσκλήθηκε, δεν παρέστη.
Εν τω μεταξύ η εταιρία συνεχίζει κανονικά και απρόσκοπτα τη λειτουργία της.
Νίκος Γιαννόπουλος
Πηγή: News247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου