Ανακοίνωση εξέδωσε το γραφείο Τύπου της ΔΕΗ
για τα προβλήματα σχετικά με τις εξοφλήσεις των λογαριασμών πελατών της
ΔΕΗ μέσω ΕΛΤΑ, «λόγω αστοχιών της εταιρείας αυτής».
Όπως επισημαίνεται στο δελτίο Τύπου,
πρόκειται για ένα πρόβλημα που τελευταία έχει λάβει
μεγαλύτερες διαστάσεις: «Συνεπείς πελάτες της ΔΕΗ ταλαιπωρούνται, ενώ
και η ίδια η Επιχείρηση υφίσταται οικονομικές και άλλες δυσμενείς
επιπτώσεις, καθώς έχει αυξηθεί σημαντικά η προσέλευση στα καταστήματά
της με συνέπεια τη δημιουργία προβλημάτων στην εξυπηρέτηση αλλά και στο
προσωπικό».
Τα ΕΛΤΑ, βάσει νόμου και διαθέτοντας την απαιτούμενη άδεια είναι
«εισπρακτικό ίδρυμα», αναφέρεται στην ανακοίνωση, δηλαδή «εισπράττει
αυτοδίκαια τους λογαριασμούς και της ΔΕΗ, όπως και άλλων φορέων χωρίς να
χρειάζεται ειδική σύμβαση προς τούτο», και εκφράζεται η ελπίδα ότι, «με
την παρέμβαση όλων των αρμοδίων πλευρών το πρόβλημα θα διευθετηθεί
σύντομα».
Η ΔΕΗ υπογραμμίζει πως, από το πρώτο διάστημα που προέκυψε το
πρόβλημα, μερίμνησε ώστε οι πελάτες της να μην υφίστανται καμία
οικονομική ζημιά: «Έτσι με την προσκόμιση στα καταστήματά μας
της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ, το θέμα τακτοποιείται οπότε αφενός δεν
γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15%,η
οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό»
Όπως σημειώνεται, «εναπόκειται στους ίδιους τους πελάτες μας να
επιλέγουν τα ΕΛΤΑ ή όποιον άλλο φορέα επιθυμούν για την εξόφληση των
λογαριασμών τους, ενώ, συστήνεται οι λογαριασμοί να εξοφλούνται
«ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, χωρίς χρέωση, και βέβαια με
απόλυτη σιγουριά και χωρίς καμία ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου».
«Σε κάθε περίπτωση, παρά το γεγονός ότι η ΔΕΗ δεν έχει καμία απολύτως
ευθύνη, ζητάμε συγνώμη από τους συνεπείς πελάτες μας για την ταλαιπωρία
που υφίστανται, και τους καλούμε να προσέρχονται στα καταστήματά μας με
κατανόηση και βεβαιότητα ότι το πρόβλημά τους θα τακτοποιηθεί»,
καταλήγει το δελτίο Τύπου.
Πηγή: left.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου