Αντίστροφα μετρά ο χρόνος ώστε η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη
(με το τρένο) να περιοριστεί στο ελάχιστο δυνατό. Ο υπουργός Υποδομών
και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, έθεσε την 6η Ιουνίου ως ημερομηνία
ορόσημο καθώς «το τρένο θα καλύπτει την απόσταση σε 3 ώρες και 20
λεπτά».
Ο κ. Σπίρτζης προσδιόρισε ότι μέχρι τότε θα έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα, και μαζί η ηλεκτροκίνηση των σιδηροδρόμων.
«Τον Ιούνιο θα έχουμε επιτέλους το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε διπλή γραμμή
και ηλεκτροδοτούμενο. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά πράγματα και για τις
επιβατικές μεταφορές αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές» τόνισε ο
υπουργός για να συμπληρώσει ότι με το συγκεκριμένο έργο «αλλάζει ο
χάρτης των μεταφορών και ειδικά των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα».
Ο κ. Σπίρτζης, στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ αλλά και παράγοντες
της περιοχής, ήταν οι πρώτοι επιβάτες του συρμού που ξεκίνησε από την
Τιθορέα στις 12 το μεσημέρι για το πρώτο ταξίδι προς το Λιανοκλάδι.
Ο υπουργός κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού δρομολογίου, διαπίστωσε
την επικείμενη ολοκλήρωση των κατασκευαστικών εργασιών της δίδυμης
σιδηροδρομικής σήραγγας Καλλιδρόμου, μήκους 9.036 χιλιομέτρων, που είναι
η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων.
Η σήραγγα χωροθετείται στο πρώτο τμήμα του έργου από τον
Σιδηροδρομικό Σταθμό Τιθορέας έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου
μήκους 54 χιλιομέτρων, το οποίο παραδίδεται προς λειτουργία την
1η Φεβρουαρίου.
Να σημειώσουμε πως η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά και η διαδρομή Αθήνα – Δομοκός έως 108 λεπτά.
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου