Η εταιρεία Google ανακοίνωσε ότι ο browser (φυλλομετρητής) Google
Chrome θα αρχίσει να μπλοκάρει από την επόμενη χρονιά σειρά «ενοχλητικών
διαφημίσεων», όπως αυτές που πετάγονται ξαφνικά όταν κάποιος μπαίνει σε
μια ιστοσελίδα (pop-up). Σύμφωνα με την εταιρεία, η κακή χρήση των
διαδικτυακών διαφημίσεων, προκαλεί ζημιά στις ιστοσελίδες που βασίζονται
στη διαφήμιση για να έχουν έσοδα.
Η Google έλαβε την απόφαση καθώς εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του
διαδικτύου έχουν ήδη εγκαταστήσει στους υπολογιστές και τα κινητά τους
τηλέφωνα προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, που τους εμποδίζουν
να διαβάσουν τις ιστοσελίδες που τους ενδιαφέρουν.
Ωστόσο, τα προγράμματα αυτά είναι απειλή για τις ιστοσελίδες, πολλές
από τις οποίες βασίζονται στα έσοδα από τις διαφημίσεις για να
επιβιώσουν.
Η Google αναφέρει ότι αν οι διαφημίσεις δεν πληρούν τις προδιαγραφές
της βιομηχανίας και οι ιστοσελίδες δεν περιορίσουν τις διαφημίσεις που
ενοχλούν του καταναλωτές, όπως οι Pop-up διαφημίσεις, οι πολύ μεγάλες,
που πρέπει για πολλή ώρα να κινείς τον κέρσορα πάνω κάτω για να πας στο
δημοσίευμα ή αυτές σε μορφή βίντεο με τον ήχο αυτόματα ανοιχτό, αυτές θα
κόβονται βάσει προδιαγραφών.
Επίσης μελετάται τρόπος για να σταματήσουν και οι διαφημίσεις που
εμφανίζονται στο YouTube και περιέχουν υλικό που προκαλεί βίαιη
συμπεριφορά, διακρίσεις και ρατσισμό.
Οι διαφημίσεις θα κόβονται τόσο σε κινητά τηλέφωνα όσο και στους
υπολογιστές, ανεξάρτητα αν είναι ακόμη και διαφημίσεις που η ίδια η
Google πουλά στις ιστοσελίδες.
Πρόγραμμα πληρωμών
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας
απαλλαγής από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, μελετά ένα πρόγραμμα το οποίο
θα είναι αμοιβαία επωφελές τόσο για τους χρήστες του διαδικτύου, όσο
για τις ιστοσελίδες -και φυσικά για την ίδια.
Προτίθεται να κάνει μια έρευνα μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου,
στην οποία θα τους ρωτά αν είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν ένα μικρό
ποσό στις ιστοσελίδες που τους ενδιαφέρουν, με αντάλλαγμα να μην βλέπουν
διαφημίσεις.
Αν το μέτρο περάσει, τότε οι ιστοσελίδες θα απαλλαγούν από τα
προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, οι καταναλωτές θα μπορούν να
διαβάζουν και να βλέπουν ό,τι τους ενδιαφέρει χωρίς ενόχληση και το 10%
των πληρωμών αυτών θα πηγαίνει στο ταμείο της Google.
Άλλωστε, πλέον ιστοσελίδες χρησιμοποιούν αντίμετρα όταν οι αναγνώστες τους χρησιμοποιούν προγράμματα κατά των διαφημίσεων.
Για παράδειγμα το Forbes.com δεν επιτρέπει την ανάγνωση των άρθρων
του ανα προηγουμένως ο χρήστης δεν απενεργοποιήσει το πρόγραμμα που
μπλοκάρει τις διαφημίσεις, ή αν δεν συνδεθεί μέσω Facebook ή των
λογιαριασμών της Google, ώστε να μπορεί να τον εντοπίσει.
Το Facebook επίσης προσπαθεί να δημιουργήσει μέσω του δικτύου του
συνδέσμους που δεν θα λειτουργούν όπως τα μηνύματα spam. Αντικειμενικός
σκοπός, να εμποδίσει αναρτήσεις, διαφημίσεις και «ειδήσεις» που οδηγούν
σε ιστοσελίδες-σκουπίδια με «ελάχιστα ουσιαστικό περιεχόμενο» ή που
περιέχουν «καταστροφολογικές, σοκαριστικές ή κακόβουλες διαφημίσεις».
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου