Έχοντας υπόψη:
1. Το από 24/09/2014 Πρακτικό Ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών
Συμβούλων, Συμβούλων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, εκπροσώπων
Τοπικών Κοινοτήτων. 2. Την περ. γ, ζ’ και η’ της §1 και της §6 του άρθ. 58 του Ν. 3852/2010.
3. Τις διατάξεις του άρθ. 59 του παραπάνω νόμου αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με τις όμοιες του άρθρου 6 του Ν.4071/12 και ισχύει σήμερα.
4. Τις διατάξεις των παρ. 3ε του άρθρου 3 του ν. 4051/2012 σύμφωνα με τις οποίες ορίζεται από το σύνολο των αντιδημάρχων, ο αριθμός των δικαιούμενων αντιμισθία.
5. Την με αρ. 15150/15-04-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι ΟΤΑ της χώρας με το Ν.3852/2010», όπως ισχύει.
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (ΦΕΚ 630/Β/2013) για το Δήμο Πέλλας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 62.887 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πέλλας εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.2 του Ν.3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι.
8. Την αριθ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
9. Τις διατάξεις των άρθ. 75, 80, 88 και 89 του Ν. 3463/06, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
10. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και 97 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
11. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσία του Δήμου Πέλλας (ΦΕΚ 786/Β/2016).
12. Τις διατάξεις του άρθρου 54 του Ν. 3852/2010 περί παραίτησης αιρετών.
13. Την αριθ. 316/2016 Απόφαση Αποδοχής παραιτήσεων των Αντιδημάρχων.
14. Το γεγονός ότι πρέπει να οριστούν Αντιδήμαρχοι στις αντίστοιχες οργανικές μονάδες του Δήμου Πέλλας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του.
15. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.
3. Τις διατάξεις του άρθ. 59 του παραπάνω νόμου αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με τις όμοιες του άρθρου 6 του Ν.4071/12 και ισχύει σήμερα.
4. Τις διατάξεις των παρ. 3ε του άρθρου 3 του ν. 4051/2012 σύμφωνα με τις οποίες ορίζεται από το σύνολο των αντιδημάρχων, ο αριθμός των δικαιούμενων αντιμισθία.
5. Την με αρ. 15150/15-04-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι ΟΤΑ της χώρας με το Ν.3852/2010», όπως ισχύει.
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (ΦΕΚ 630/Β/2013) για το Δήμο Πέλλας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 62.887 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πέλλας εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.2 του Ν.3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι.
8. Την αριθ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
9. Τις διατάξεις των άρθ. 75, 80, 88 και 89 του Ν. 3463/06, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
10. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και 97 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
11. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσία του Δήμου Πέλλας (ΦΕΚ 786/Β/2016).
12. Τις διατάξεις του άρθρου 54 του Ν. 3852/2010 περί παραίτησης αιρετών.
13. Την αριθ. 316/2016 Απόφαση Αποδοχής παραιτήσεων των Αντιδημάρχων.
14. Το γεγονός ότι πρέπει να οριστούν Αντιδήμαρχοι στις αντίστοιχες οργανικές μονάδες του Δήμου Πέλλας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του.
15. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Ορίζει τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας α)
Σεραΐδη Πέτρο, β) Σαμόπουλο Νικόλαο, γ) Γυριχίδη Ιωάννη, δ) Κερασόπουλο
Παναγιώτη, ε) Στεργιούλα Δημήτριο, στ)Λούσπα Ερασμία, ζ) Καραφυλλιά
Ανδρέα ως Αντιδημάρχους από 01-07-2016 έως 28-02-2017 και τους μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες αναλυτικά:
1. Στον κ. Σεραΐδη Πέτρο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Γιαννιτσών τις αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων και της Διοίκησης-Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ο ανωτέρω δεν δικαιούται την αντιμισθία.
2. Στον κ. Σαμόπουλο Νικόλαο Αντιδήμαρχο στα όρια
της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ,
δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Γεωργίας και Κτηνοτροφίας.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Γεωργίας και Κτηνοτροφίας.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
3. Στον κ. Γυριχίδη Ιωάννη Αντιδήμαρχο στα όρια της
Δημοτικής Ενότητας Μεγάλου Αλεξάνδρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ,
δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
4. Στον κ. Κερασόπουλο Παναγιώτη Αντιδήμαρχο στα όρια
της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε,
της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, μεταβιβάζει τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία, την Πολεοδομία, τον Προγραμματισμό και την Ανάπτυξη καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, μεταβιβάζει τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία, την Πολεοδομία, τον Προγραμματισμό και την Ανάπτυξη καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
5. Στον κ. Στεργιούλα Δημήτριο Αντιδήμαρχο στα όρια
της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε,
της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ο ανωτέρω δεν δικαιούται την αντιμισθία.
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ο ανωτέρω δεν δικαιούται την αντιμισθία.
6. Στην κα Λούσπα Ερασμία Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλη αρμοδιότητες που αφορούν την Οικονομική Υπηρεσία καθώς και την Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
7. Στον κ. Καραφυλλιά Ανδρέα Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλη αρμοδιότητες που αφορούν την καθαριότητα, το περιβάλλον, το πράσινο, την πολιτική προστασία, καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σεραΐδης Πέτρος.
Όταν ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κερασόπουλος Παναγιώτης .
Όταν ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καραφυλλιάς Ανδρέας.
Όταν ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κερασόπουλος Παναγιώτης .
Όταν ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καραφυλλιάς Ανδρέας.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Γιαννιτσών
απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος
Κερασόπουλος Παναγιώτης ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης
απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος
Γυριχίδης Ιωάννης ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Μ. Αλεξάνδρου
απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος
Σαμόπουλος Νικόλαος ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου απουσιάζει ή
κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καραφυλλιάς Ανδρέας
ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας απουσιάζει ή
κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Σαμόπουλος Νικόλαος
ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Αν οι καθ’ ύλη Αντιδήμαρχοι απουσιάζουν ή κωλύονται, τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Δήμαρχος.
Αν οι καθ’ ύλη Αντιδήμαρχοι απουσιάζουν ή κωλύονται, τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Δήμαρχος.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί σε μια ημερήσια εφημερίδα του Νομού Πέλλας και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Πέλλας.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΚΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΚΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου