Απόλυτη συμφωνία μεταξύ του προέδρου του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλου, του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας κ. Σηφάκη και εκπροσώπων του
δικτύου πολιτών για το σιδηρόδρομο όσον αφορά την προαστιακή σύνδεση
Άδενδρο- Χαλκηδώνα- Μουσείο Πέλλας- Γιαννιτσά- Σκύδρα- Αριδαία
Προγραμματίστηκε η ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών του βουλευτή και του προέδρου του ΟΣΕ προς τον Υπουργό για την προώθηση της ανάθεσης της οριστικής μελέτης του έργου
Στην συνάντηση συμμετείχαν ο Γιάννης Σηφάκης, οι Δημήτρης Βάλτσης, Σωκράτης Βόλτσης και Δημήτρης Ασβεστόπουλος από το δίκτυο πολιτών και από πλευράς ΟΣΕ ο πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος και οι διευθυντές στρατηγικού σχεδιασμού και τεχνικού τομέα του ΟΣΕ.
Προγραμματίστηκε η ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών του βουλευτή και του προέδρου του ΟΣΕ προς τον Υπουργό για την προώθηση της ανάθεσης της οριστικής μελέτης του έργου
Στην συνάντηση συμμετείχαν ο Γιάννης Σηφάκης, οι Δημήτρης Βάλτσης, Σωκράτης Βόλτσης και Δημήτρης Ασβεστόπουλος από το δίκτυο πολιτών και από πλευράς ΟΣΕ ο πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος και οι διευθυντές στρατηγικού σχεδιασμού και τεχνικού τομέα του ΟΣΕ.
Ο βουλευτής αφού παρουσίασε το ομόθυμο αίτημα της κοινωνίας και των
φορέων των Νομών Πέλλας και Φλώρινας τόσο για τις ώριμες οδικές
παρακάμψεις Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών όσο και της ανάθεσης της οριστικής
μελέτης του προαστιακού σιδηροδρόμου μέσω Γιαννιτσών προσκομίζοντας τις
υπογραφές των δύο αντιπεριφερειαρχών, όλων των δημάρχων των δύο Νομών,
των δύο Επιμελητηρίων στο πάνδημο αυτό αίτημα, ανέλυσε τους λόγους που
επιβάλλουν την μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής και του
προαστιακού σιδηροδρόμου μέσω Γιαννιτσών. Τόσο για την μεταφορά
αγροτικών προϊόντων αφού η γραμμή αυτή αποτελεί τμήμα του άξονα 10 προς
την Ευρώπη μέσω Σκοπίων, Σερβίας κλπ) όσο και για την ασφαλή, γρήγορη,
περιβαλλοντική , φτηνή μεταφορά ανθρώπων με δεδομένα ότι η σημερινή
γραμμή αφήνει εκτός τις περιοχές του Δήμου Πέλλας, της Χαλκηδώνας και
της γύρω περιοχής καθώς και την Αλμωπία. Το αίτημα ενισχύεται από την
τουριστική ανάπτυξη της περιοχής ( Μουσείο Πέλλας, Καταρράκτες Έδεσσας,
χιονοδρομικό Καϊμακτσαλάν, Λουτρά Πόζαρ) καθώς και από στρατηγικούς
σχεδιασμούς σε σχέση με την σιδηροδρομική Εγνατία, την απόφαση
εκσυγχρονισμού του σιδηροδρόμου με την χρήση ηλεκτροκίνησης. Η χάραξη
μέσω Γιαννιτσών είναι η «ευθεία» οδός που σίγουρα είναι συμφερότερη,
γρηγορότερη και αποδοτικότερη.
Από τον βουλευτή παρουσιάστηκε πέραν της εγκεκριμένης από το παρελθόν
εγκριθείσης μελέτης σκοπιμότητας και αρχικός προϋπολογισμός εργασιών με
υποδομή διπλής γραμμής ( άμεσα με μονή αμαξοστοιχία).
Από πλευράς δικτύου πολιτών για τον σιδηρόδρομο παρουσιάστηκαν οι
πρωτοβουλίες που επί πολλά χρόνια είχαν ληφθεί για την ωρίμανση του
έργου, η συλλογή υπογραφών πολιτών, φορέων και παραδόθηκε φάκελος με
πλήρη στοιχεία των ως τώρα ενεργειών.
Ο πρόεδρος κ. Θεοφανόπουλος και οι παριστάμενοι διευθυντές είχαν ήδη
ασχοληθεί με το έργο και εξέφρασαν την πλήρη συμφωνία τους για την
ανάγκη μελέτης και κατασκευής του.
Αποφασίστηκε συγκεκριμένο πλάνο κοινών ενεργειών βουλευτή και προέδρου του ΟΣΕ για την προώθηση του έργου.
Από μέρους του βουλευτή και των εκπροσώπων του δικτύου για τον
σιδηρόδρομο εκφράστηκε η απόλυτη ικανοποίηση τους και η αποφασιστικότητα
τους να δώσουν όλες τους τις δυνάμεις για την υλοποίηση του σημαντικού
αυτού έργου υποδομής για την Πέλλα και για όλη την Βόρεια Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου