ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Γιαννιτσά 20/4/2015
Αριθμ. Πρωτ: 15.813
ΝΟΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Γιαννιτσά 20/4/2015
Αριθμ. Πρωτ: 15.813
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Ο Δήμαρχος Πέλλας
έχοντας υπόψη:
έχοντας υπόψη:
1. Την αριθμ. 4/2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πέλλας «περί οργάνωσης της άρδευσης του Δήμου Πέλλας»
2. Την αριθμ. πρωτ. 1829/19-2-2015 , απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Δ/σης Μακεδονίας - Θράκης , που αφορά την έγκριση πρόσληψης υδρον0μέων άρδευσης στον Δήμο Πέλλας για το 2014.
3. Τις διατάξεις του Β.Δ/τος 28-3/15-4-1957 «περί της Αστυνομίας των αρδευτικών υδάτων»
4. Τις διατάξεις του Ν.4024/2011
2. Την αριθμ. πρωτ. 1829/19-2-2015 , απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Δ/σης Μακεδονίας - Θράκης , που αφορά την έγκριση πρόσληψης υδρον0μέων άρδευσης στον Δήμο Πέλλας για το 2014.
3. Τις διατάξεις του Β.Δ/τος 28-3/15-4-1957 «περί της Αστυνομίας των αρδευτικών υδάτων»
4. Τις διατάξεις του Ν.4024/2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ
Ο Δήμος Πέλλας θα προσλάβει είκοσι τρείς υδρονομείς ( 23) υδρονομείς
για την συντήρηση και τη λειτουργία των αρδευτικών γεωτρήσεων των
Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Πέλλας , για το έτος 2015 ,
συγκεκριμένα:
Α. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
1) Τοπική Κοινότητα Αμπελιών – δύο (2) υδρονομείς
1) Τοπική Κοινότητα Αμπελιών – δύο (2) υδρονομείς
Β.ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ
1) Τοπική Κοινότητα Εσωβάλτων – δύο (2) υδρονομείς.
1) Τοπική Κοινότητα Εσωβάλτων – δύο (2) υδρονομείς.
Γ. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
1) Τοπική Κοινότητα Γαλατάδων – δύο (2) υδρονομείς
2) Τοπική Κοινότητα Παλαιφύτου – τρεις (3) υδρονομείς
3) Τοπική Κοινότητα Καρυώτισσας – ένας (1) υδρονομέας.
4) Τοπική Κοινότητα Αγίου Γεωργίου – ένας (1) υδρονομέας.
5) Τοπική Κοινότητα Δροσερού – ένας (1) υδρονομέας
6) Τοπική Κοινότητα Τριφυλλίου – Γυψοχωρίου – δύο (2) υδρονομείς.
1) Τοπική Κοινότητα Γαλατάδων – δύο (2) υδρονομείς
2) Τοπική Κοινότητα Παλαιφύτου – τρεις (3) υδρονομείς
3) Τοπική Κοινότητα Καρυώτισσας – ένας (1) υδρονομέας.
4) Τοπική Κοινότητα Αγίου Γεωργίου – ένας (1) υδρονομέας.
5) Τοπική Κοινότητα Δροσερού – ένας (1) υδρονομέας
6) Τοπική Κοινότητα Τριφυλλίου – Γυψοχωρίου – δύο (2) υδρονομείς.
Δ. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΥΡΡΟΥ
1) Τοπική Κοινότητα Αραβησσού – δύο (2) υδρονομείς
2) Τοπική Κοινότητα Αξού – ένας (1) υδρονομέας.
3) Τοπική Κοινότητα Λάκκας – ένας (1) υδρονομέας
4) Τοπική Κοινότητα Αχλαδοχωρίου – ένας (1) υδρονομέας
5) Τοπική Κοινότητα Πλαγιαρίου – ένας (1) υδρονομέας.
1) Τοπική Κοινότητα Αραβησσού – δύο (2) υδρονομείς
2) Τοπική Κοινότητα Αξού – ένας (1) υδρονομέας.
3) Τοπική Κοινότητα Λάκκας – ένας (1) υδρονομέας
4) Τοπική Κοινότητα Αχλαδοχωρίου – ένας (1) υδρονομέας
5) Τοπική Κοινότητα Πλαγιαρίου – ένας (1) υδρονομέας.
Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΛΛΑΣ
1) Δημοτική Κοινότητα Πέλλας και Τοπική Κοινότητα Ραχώνας – ένας (1) υδρονομέας
2) Τοπική Κοινότητα Αγροσυκιάς – ένας (1) υδρονομέας
3) Τοπική Κοινότητα Δυτικού – ένας (1) υδρονομέας.
1) Δημοτική Κοινότητα Πέλλας και Τοπική Κοινότητα Ραχώνας – ένας (1) υδρονομέας
2) Τοπική Κοινότητα Αγροσυκιάς – ένας (1) υδρονομέας
3) Τοπική Κοινότητα Δυτικού – ένας (1) υδρονομέας.
Η διάρκεια της αρδευτικής περιόδου ορίζεται , από 1 Μαίου 2015 έως 30
Σεπτεμβρίου 2015 με δυνατότητα παράτασης ή διακοπής σε περίπτωση
παρατεταμένης ανομβρίας ή συνεχών βροχοπτώσεων αντίστοιχα.
Η αμοιβή κάθε υδρονομέα θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4024/2011.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση στον Πρόεδρο των παραπάνω Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Πέλλας από 20/4/2015 μέχρι και 30/4/2015, η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται από τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1. Φωτοαντίγραφο του ατομικού Δελτίου Ταυτότητας
2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
3. Αντίγραφο του δελτίου ποινικού μητρώου.
4. Δημοτική Ενημερότητα
5. ΑΜΚΑ
6. ΑΦΜ
7. Αριθμό Μητρώου ΙΚΑ.
1. Φωτοαντίγραφο του ατομικού Δελτίου Ταυτότητας
2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
3. Αντίγραφο του δελτίου ποινικού μητρώου.
4. Δημοτική Ενημερότητα
5. ΑΜΚΑ
6. ΑΦΜ
7. Αριθμό Μητρώου ΙΚΑ.
Η παρούσα να κοινοποιηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου ,στη Διαύγεια και
στα αντίστοιχα καταστήματα των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων.
Ο Δήμαρχος
Στάμκος Γρηγόριος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου