ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.Ι.Δ.Δ. ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΝ. Γ.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΟ. κα ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ ΒΛΑΖΑΚΗ, ΤΕΘΗΚΑΝ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ
ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ Ι.Δ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΜΕΣΗΣ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ.
ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ:
- Η ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
- ΣΑΦΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
- ΤΟ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ ΕΠΙΔΟΜΑ.
- Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ Ι.Δ.Ο.Χ. ΚΑΙ Ι.Δ.Α.Χ.
- Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.
- Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΟΜΗΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
- Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 24ΜΗΝΟΥ ΚΑΙ 60ΜΗΝΟΥ.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ.
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Κυρία Βλαζάκη,
οι ΙΔΟΧ εργαζόμενοι στο υπουργείο, όπως πολύ καλά γνωρίζεται, αποτελούν περίπου το μισό του δυναμικού του για σειρά ετών , από αυτό και όχι μόνο προκύπτει ότι δεν είναι εργαζόμενοι για έκτακτη ανάγκη αλλά είναι απαραίτητοι για την εύρυθμη λειτουργία του. Η εργασιακή ομηρία στην οποία τους έχουν καταδικάσει οι πολιτικές των προηγούμενων ετών πρέπει να τερματιστεί, είναι απαράδεκτο το κράτος που έχει καθήκον να προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων να τα καταπατά πρώτο. Ζητάμε άμεσα να ξεκινήσουν διαδικασίες ταχτοποίησης του θέματος (όπως εξάλλου έχει επανειλημμένα διακηρύξει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν αντιπολίτευση) προκειμένου αυτοί οι άνθρωποι να αφοσιωθούν απερίσπαστοι στην εργασία τους και το υπουργείο να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του.
Την Άνοιξη του 2012 η πολιτική ηγεσία του τότε ΥΠΠΟΤ εφαρμόζοντας τους νόμους που επέβαλε η Τρόικα, φρόντισε να εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση (Κ.Υ.Α) περί καθορισμού επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας. Αντίθετα σε κάθε λογική και σε κάθε αίσθηση δικαίου δεν συμπεριέλαβε σε αυτή τους Συμβασιούχους ΙΔΟΧ. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πως είναι δυνατόν εργαζόμενοι που εργάζονται δίπλα δίπλα κάνοντας την ίδια ακριβώς εργασία, για τον ένα η εργασία αυτή να είναι ανθυγιεινή και για τον άλλο όχι. Αυτή η διάκριση σε βάρος των εργαζόμενων ΙΔΟΧ είναι παντελώς ακατανόητη, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζόμενων ΙΔΟΧ που το δικαιούνται εργάζονται σε έργα που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ και δεν επιβαρύνουν ουσιαστικά τον κρατικό προϋπολογισμό. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αν προσφύγουν στη δικαιοσύνη οι ΙΔΟΧ (που θα προσφύγουν) είναι απολύτως βέβαιο ότι θα δικαιωθούν, και επειδή αυτό προφανώς θα πάρει χρόνο και θα έχει τελειώσει το έργο, άρα και η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, θα κληθεί να τα καταβάλει ο κρατικός προϋπολογισμός προσαυξημένα και με τόκους. Ζητάμε άμεσα την καταβολή του ανθυγιεινού επιδόματος και στους ΙΔΟΧ εργαζόμενους.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Π.Ο.Ε.Ι.Δ.Δ.
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Κυρία Βλαζάκη,
οι ΙΔΟΧ εργαζόμενοι στο υπουργείο, όπως πολύ καλά γνωρίζεται, αποτελούν περίπου το μισό του δυναμικού του για σειρά ετών , από αυτό και όχι μόνο προκύπτει ότι δεν είναι εργαζόμενοι για έκτακτη ανάγκη αλλά είναι απαραίτητοι για την εύρυθμη λειτουργία του. Η εργασιακή ομηρία στην οποία τους έχουν καταδικάσει οι πολιτικές των προηγούμενων ετών πρέπει να τερματιστεί, είναι απαράδεκτο το κράτος που έχει καθήκον να προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων να τα καταπατά πρώτο. Ζητάμε άμεσα να ξεκινήσουν διαδικασίες ταχτοποίησης του θέματος (όπως εξάλλου έχει επανειλημμένα διακηρύξει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν αντιπολίτευση) προκειμένου αυτοί οι άνθρωποι να αφοσιωθούν απερίσπαστοι στην εργασία τους και το υπουργείο να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του.
Την Άνοιξη του 2012 η πολιτική ηγεσία του τότε ΥΠΠΟΤ εφαρμόζοντας τους νόμους που επέβαλε η Τρόικα, φρόντισε να εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση (Κ.Υ.Α) περί καθορισμού επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας. Αντίθετα σε κάθε λογική και σε κάθε αίσθηση δικαίου δεν συμπεριέλαβε σε αυτή τους Συμβασιούχους ΙΔΟΧ. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πως είναι δυνατόν εργαζόμενοι που εργάζονται δίπλα δίπλα κάνοντας την ίδια ακριβώς εργασία, για τον ένα η εργασία αυτή να είναι ανθυγιεινή και για τον άλλο όχι. Αυτή η διάκριση σε βάρος των εργαζόμενων ΙΔΟΧ είναι παντελώς ακατανόητη, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζόμενων ΙΔΟΧ που το δικαιούνται εργάζονται σε έργα που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ και δεν επιβαρύνουν ουσιαστικά τον κρατικό προϋπολογισμό. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αν προσφύγουν στη δικαιοσύνη οι ΙΔΟΧ (που θα προσφύγουν) είναι απολύτως βέβαιο ότι θα δικαιωθούν, και επειδή αυτό προφανώς θα πάρει χρόνο και θα έχει τελειώσει το έργο, άρα και η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, θα κληθεί να τα καταβάλει ο κρατικός προϋπολογισμός προσαυξημένα και με τόκους. Ζητάμε άμεσα την καταβολή του ανθυγιεινού επιδόματος και στους ΙΔΟΧ εργαζόμενους.
Παρατηρούνται πάρα πολύ συχνά φαινόμενα καθυστέρησης στις πληρωμές των
ΙΔΟΧ, θα καταλαβαίναμε ενδεχομένως κάποια τέτοια μικρή καθυστέρηση σε
κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις, αλλά αυτό φαίνετε να αποτελεί τον κανόνα
και όχι την εξαίρεση. Στην περίοδο που διανύουμε με την οικονομική
κρίση και την διάλυση του κοινωνικού κράτους το πρόβλημα αυτό αποκτά
πλέον άλλη σημασία, αποκτά σημασία επιβίωσης, έχουμε περιπτώσεις
εργαζομένων που δεν έχουν τα εισιτήρια να πάνε στη δουλειά τους επειδή
καθυστερούν οι πληρωμές. Ζητούμε να μεριμνήσετε ώστε οι Υπηρεσίες του
Υπουργείου να πραγματοποιούν εγκαίρως τις προβλεπόμενες διαδικασίες για
να μην παρατηρείται το φαινόμενο των καθυστερήσεων στις πληρωμές. Εκτός
από τις καθυστερήσεις έχουμε και φαινόμενα άρνησης πληρωμών σε
εργαζόμενους η εξαιρετικά μακροχρόνια καθυστέρηση πάνω από οχτώ μήνες
(Πειραιάς). Μεγάλο ζήτημα έχει προκύψει και στις πληρωμές από επίσχεση
εργασίας. Οι εργαζόμενοι που καταφεύγουν στο μέτρο της επίσχεσης το
κάνουν από αδυναμία να ανταποκριθούν σε βασικές βιοποριστικές ανάγκες,
όταν η υπηρεσία αρνείται να τους πληρώσει την επίσχεση ενισχύεται το
πρόβλημα και τους τιμωρεί για κάτι που φταίει η ίδια.
Άλλο θέμα που που έχει προκύψει είναι με τις διαδικασίες προκηρύξεων και
προσλήψεων σε θέσεις συμβασιούχων ορισμένου χρόνου, ζητούμε την
αποκατάσταση ορισμένων παρατυπιών και την εφαρμογή κανόνων ισονομίας και
διαφάνειας. Έχουν παρατηρηθεί πολλές και κραυγαλέες περιπτώσεις, όπου
οι θέσεις που προκηρύσσονταν δεν ήταν σύμφωνες με τα πρότυπα
προκηρύξεων, που έχει τα Υπουργείο. Αντίθετα, ζητούνταν ως απαραίτητα
για τη θέση διάφορα πρόσθετα προσόντα, κατά παράβαση των πρότυπων
προκηρύξεων του ΥΠΠΟ, γεγονός που δημιουργεί ερώτημα για «φωτογραφικές»
προκηρύξεις, πολλές από τις οποίες έχουν ήδη καταγγελθεί στο ΥΠΠΟΑΘ
χωρίς να υπάρξει απάντηση η διόρθωση. Επίσης έχουν παρατηρηθεί
αυθαιρεσίες στον τρόπο ανανέωσης των συμβάσεων, καθώς οι προϊστάμενοι
των υπηρεσιών χωρίς επαρκή αιτιολόγηση δεν ανανεώνουν συμβάσεις. Ζητάμε
να δημιουργηθεί κανονιστικό πλαίσιο που θα δεσμεύει τους υπεύθυνους και
θα πρέπει να περιέχει σαφείς οδηγίες για τη διαδικασία προσλήψεων και
όπου θα αναγράφονται σαφώς τα όσα επιτρέπεται να εμπεριέχει ή να ζητά
κάθε προκήρυξη, ομοίως και για τις μη ανανεώσεις συμβάσεων. θεωρούμε τα
παραπάνω στοιχειωδώς απαραίτητα ούτως ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον
ανάλογα φαινόμενα
Οι ΙΔΟΧ εργαζόμενοι στο υπουργείο υφίστανται απαράδεκτες διακρίσεις σε
βάρος τους κατά παράβαση τις αρχής τις μη διάκρισης του ΠΔ 164/2004,
αλλα και κάθε αρχής δικαίου. Ενδεικτικά αναφέρουμε άνιση μεταχείριση στο
θέμα των αδειών, τους αρνούνται άδειες που για τους υπόλοιπους
εργαζόμενους του υπουργείου είναι αυτονόητες, μέχρι και άδεια ασθένειας
έφτασαν να τους αρνούνται, άδειες διευκόλυνσης όπως γονικές δίωρες
πένθους κλπ είναι ζητούμενο κάθε φορά και αποτελεί ζήτημα συναλλαγής με
τους υπεύθυνους. Διακρίσεις υφίστανται και στις συμπεριφορές από τους
υπεύθυνους αλλά και στις απαιτήσεις που έχουν οι υπηρεσίες από αυτούς,
χαρακτηριστικά αναφέρουμε την απαίτηση για τους ΙΔΟΧ φύλακες να φέρουν
συγκεκριμένη ενδυμασία-στολή που μάλιστα δεν τους χορηγείται.
Τα κοινοτικά προγράμματα χρηματοδότησης στο υπουργείο εξασφαλίζουν
θέσεις εργασίας για πάρα πολλούς εργαζόμενους και ενισχύουν σημαντικά το
έργο του υπουργείου στη διάσωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η
μέθοδος της αυτεπιστασίας έχει αποδειχθεί στην πράξη εξαιρετικά
αποδοτική στους δυο τομείς. Το ΕΣΠΑ όμως τελειώνει, και το διαδέχεται
το ΕΣΠΑ2. θεωρούμε ότι η αυτεπιστασία όχι μόνο πρέπει να συνεχιστεί αλλά
και να ενισχυθεί περαιτέρω. Είναι βασικό όμως να μεριμνήσετε ώστε η
απαραίτητη προετοιμασία, γραφειοκρατική και ουσιαστική να προχωρήσει
ταχύτατα καθώς όπως είναι γνωστό τα προηγούμενα χρόνια δεν
εκμεταλλευτήκαμε επαρκώς τα προγράμματα και είχαμε πρόβλημα μικρής
απορροφητικότητας. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να μην εκμεταλλευόμαστε
(και μάλιστα με την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση) τέτοιες ευκαιρίες.
Ζητάμε ενημέρωση και επιτάχυνση των διαδικασιών.
Η κυβέρνηση αποφάσισε και νομοθετεί για την πρόσληψη των απολυμένων και
των διαθεσίμων μονίμων και αορίστου χρόνου εργαζομένων του δημοσίου,
κάτι που μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Όμως δυστυχώς δεν κάλυψε όλες
τις περιπτώσεις. στο υπουργείο με το Π.Δ.164/2004 τακτοποιήθηκε μεγάλος
αριθμός συμβασιούχων και μετατράπηκε η σύμβαση τους σε αορίστου χρόνου,
υπήρξαν όμως και περιπτώσεις όπου υπήρξε ελλιπής εφαρμογή και υπήρξαν
αιτήσεις θεραπείας, οι οποίες δικαιώθηκαν Παρόλα αυτά για 187
συναδέλφους μας το ελληνικό δημόσιο χρησιμοποιώντας κάθε ανήθικο τερτίπι
που θα μπορούσε να σκαρφιστεί τους έχει αρνηθεί στη πράξη την
τακτοποίηση και δεν τους έχει προσλάβει ακόμα. Ζητάμε άμεσα το υπουργείο
να αναλάβει πρωτοβουλίες για να προχωρήσει η διαδικασία χωρίς καμιά
χρονοτριβή.
Η ελληνική δικαιοσύνη προστάτευσε πολλούς από τους εργαζόμενους με σειρά
αποφάσεων και τους παρείχε ασφαλιστικά μέτρα και μάλιστα σε αρκετούς
από αυτούς τους παρείχε προστασία στην εργασία τους έως την τελεσιδικία
της υπόθεσής τους. Προϊόντος του χρόνου εκδικάζονταν σε πρώτο βαθμό και
αγωγές που δικαίωναν εργαζόμενους καθώς εξελισσόταν οι διαδικασίες που
προβλέπονται από την ελληνική δικαιοσύνη. Κατά τα τέλη του 2013 έχουμε
σωρεία αγωγών που εκδικάζονται κάτω από το βάρος ενός νοσηρού σε βάρος
των συμβασιούχων κλίματος με βίαιη επίσπευση των διαδικασιών της
δικαιοσύνης, όπως ουσιαστικά επέβαλε ο πρόσφατα ψηφισμένος νόμος
4172/2013.
Κατά την ψήφιση του εν λόγο νόμου στο κοινοβούλιο, διατυπώθηκαν ενστάσεις από την αντιπολίτευση περί αντισυνταγματικότητας των αρ. 105 και 106, κάνοντας λόγο για κατάφωρη αδικία σε βάρος των εργαζομένων. Σε δεύτερο χρόνο το ασφυκτικό περιθώριο των δύο μηνών εκδίκασης των επισπευσάντων αγωγών δημιούργησε πολλά ερωτηματικά, επιφυλάξεις και καχυποψία και μάλιστα η τότε αντιπολίτευση θεώρησε ότι η δικαιοσύνη δεν θα είναι και τόσο τυφλή όπως επιτάσσει η δημοκρατία και το σύνταγμα σε κάθε ευνομούμενο κράτος (πρακτικά από τη συνεδρίαση της βουλής).
Εντελώς «τυχαία» τον Αύγουστο του 2013 ο κ. Αθανασίου προχώρησε σε αλλαγή της δικαστικής ηγεσίας. Ο δε κ. Μητσοτάκης και τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ επιχειρούσαν χειραγώγηση της δικαιοσύνης, κατασυκοφαντώντας τους συμβασιούχους ως καταχραστές προσωρινών αποφάσεων που κρατούν σε ομηρία το δημόσιο, αφού δεν του έβγαιναν τα νούμερα των απολύσεων που είχε υποσχεθεί στηνΤρόικα! Από πλευράς όλων των νομικών αλλά και πολλών πολιτικών κύκλων οι δικαστικές αποφάσεις της επίμαχης περιόδου χαρακτηρίζονται χωρίς κάποιο συγκεκριμένο νομικό μπούσουλα, από σωρεία αντιφάσεων και αοριστιών.
Έτσι έχουμε σωρεία απορριπτικών αποφάσεων και οι εργαζόμενοι χάνουν όλοι τη δουλειά τους, καθώς ακόμα και για τις ελάχιστες θετικές αγωγές το υπουργείο κάνει μαζικά ανακλήσεις των αποφάσεων, για να γίνει πράξη η εντολή Μητσοτάκη «να τελειώνουμε με τους συμβασιούχους». Είναι δε τέτοια η πολιτική γραμμή που ακόμα και για αποφάσεις αρνητικές που όμως διατηρούν τα ασφαλιστικά μέτρα ανακαλύπτει τερτίπια και κάνει αυθαίρετες ερμηνείες ούτως ώστε να τους απολύσει.
Τέτοιες πρακτικές (που προφανή σκοπό έχουν την οικονομική εξόντωση και τη κόπωση από τους συνεχής δικαστικούς αγώνες των εργαζομένων) δεν ωφελούν κανένα εκτός ίσως κάποια δικηγορικά γραφεία που αυξάνει η δουλειά τους. Η επιμονή του κράτους να εξαντλεί κάθε ένδικο μέσο απέναντι στους εργαζομένους του και να φτάνει όλες τις υποθέσεις στον Άρειο Πάγο (καθότι έχει νομική υπηρεσία και δεν του κοστίζει τίποτα να το τραβάει έως το τέρμα), τσακίζει τους εργαζόμενους που ούτε την οικονομική δυνατότητα έχουν ούτε το χρόνο να περιμένουν πότε θα λήξει η υπόθεση τους, και τα παρατάνε στη μέση. Αυτό θυμίζει το ότι ο ισχυρός χρησιμοποιεί τη δικαιοσύνη σε βάρος του αδύναμου.
Αυτά είναι τα σημαντικότερα από τα θέματα που απασχολούν τα μέλη μας στο υπουργείο και προσδοκούμε από εσάς τη γρήγορη επίλυση τους και την καλή συνεργασία μαζί μας.
Κατά την ψήφιση του εν λόγο νόμου στο κοινοβούλιο, διατυπώθηκαν ενστάσεις από την αντιπολίτευση περί αντισυνταγματικότητας των αρ. 105 και 106, κάνοντας λόγο για κατάφωρη αδικία σε βάρος των εργαζομένων. Σε δεύτερο χρόνο το ασφυκτικό περιθώριο των δύο μηνών εκδίκασης των επισπευσάντων αγωγών δημιούργησε πολλά ερωτηματικά, επιφυλάξεις και καχυποψία και μάλιστα η τότε αντιπολίτευση θεώρησε ότι η δικαιοσύνη δεν θα είναι και τόσο τυφλή όπως επιτάσσει η δημοκρατία και το σύνταγμα σε κάθε ευνομούμενο κράτος (πρακτικά από τη συνεδρίαση της βουλής).
Εντελώς «τυχαία» τον Αύγουστο του 2013 ο κ. Αθανασίου προχώρησε σε αλλαγή της δικαστικής ηγεσίας. Ο δε κ. Μητσοτάκης και τα παπαγαλάκια στα ΜΜΕ επιχειρούσαν χειραγώγηση της δικαιοσύνης, κατασυκοφαντώντας τους συμβασιούχους ως καταχραστές προσωρινών αποφάσεων που κρατούν σε ομηρία το δημόσιο, αφού δεν του έβγαιναν τα νούμερα των απολύσεων που είχε υποσχεθεί στηνΤρόικα! Από πλευράς όλων των νομικών αλλά και πολλών πολιτικών κύκλων οι δικαστικές αποφάσεις της επίμαχης περιόδου χαρακτηρίζονται χωρίς κάποιο συγκεκριμένο νομικό μπούσουλα, από σωρεία αντιφάσεων και αοριστιών.
Έτσι έχουμε σωρεία απορριπτικών αποφάσεων και οι εργαζόμενοι χάνουν όλοι τη δουλειά τους, καθώς ακόμα και για τις ελάχιστες θετικές αγωγές το υπουργείο κάνει μαζικά ανακλήσεις των αποφάσεων, για να γίνει πράξη η εντολή Μητσοτάκη «να τελειώνουμε με τους συμβασιούχους». Είναι δε τέτοια η πολιτική γραμμή που ακόμα και για αποφάσεις αρνητικές που όμως διατηρούν τα ασφαλιστικά μέτρα ανακαλύπτει τερτίπια και κάνει αυθαίρετες ερμηνείες ούτως ώστε να τους απολύσει.
Τέτοιες πρακτικές (που προφανή σκοπό έχουν την οικονομική εξόντωση και τη κόπωση από τους συνεχής δικαστικούς αγώνες των εργαζομένων) δεν ωφελούν κανένα εκτός ίσως κάποια δικηγορικά γραφεία που αυξάνει η δουλειά τους. Η επιμονή του κράτους να εξαντλεί κάθε ένδικο μέσο απέναντι στους εργαζομένους του και να φτάνει όλες τις υποθέσεις στον Άρειο Πάγο (καθότι έχει νομική υπηρεσία και δεν του κοστίζει τίποτα να το τραβάει έως το τέρμα), τσακίζει τους εργαζόμενους που ούτε την οικονομική δυνατότητα έχουν ούτε το χρόνο να περιμένουν πότε θα λήξει η υπόθεση τους, και τα παρατάνε στη μέση. Αυτό θυμίζει το ότι ο ισχυρός χρησιμοποιεί τη δικαιοσύνη σε βάρος του αδύναμου.
Αυτά είναι τα σημαντικότερα από τα θέματα που απασχολούν τα μέλη μας στο υπουργείο και προσδοκούμε από εσάς τη γρήγορη επίλυση τους και την καλή συνεργασία μαζί μας.
ΓΙΑ ΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.Ι.Δ.Δ.
Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας
Ζαχαράκης Νίκος Άρης Βάσιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου