Η εταιρεία βραβεύθηκε στα Active Greece Awards 2015. Ένα στα πέντε
ελληνικά γιαούρτια που εξήχθησαν παγκοσμίως το 2014 αποτελεί παραγωγή
της ΜΕΒΓΑΛ.
Σημαντική ανάπτυξη γνωρίζουν οι εξαγωγές της γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ που
έφτασαν πέρσι σε αξία τα 38 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση, σε σχέση
με το 2013, ενώ πλέον αποτελούν σχεδόν το 30% του συνολικού κύκλου
εργασιών της επιχείρησης.
Έπειτα από επεξεργασία αναλύσεων του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών προκύπτει ότι ένα στα πέντε ελληνικά γιαούρτια που εξήχθησαν παγκοσμίως το 2014 αποτελεί παραγωγή της ΜΕΒΓΑΛ. Μάλιστα στη μεγαλύτερη αγορά τροφίμων της Ευρώπης, τη Γερμανική, η εταιρεία είναι market leader στην κατηγορία authentic greek yogurt με μερίδιο αγοράς 41,8% σε όγκο (με βάση τα πιο πρόσφατα σχετικά στοιχεία της εταιρείας Nielsen).
Έπειτα από επεξεργασία αναλύσεων του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών προκύπτει ότι ένα στα πέντε ελληνικά γιαούρτια που εξήχθησαν παγκοσμίως το 2014 αποτελεί παραγωγή της ΜΕΒΓΑΛ. Μάλιστα στη μεγαλύτερη αγορά τροφίμων της Ευρώπης, τη Γερμανική, η εταιρεία είναι market leader στην κατηγορία authentic greek yogurt με μερίδιο αγοράς 41,8% σε όγκο (με βάση τα πιο πρόσφατα σχετικά στοιχεία της εταιρείας Nielsen).
Για τις εξαγωγικές επιδόσεις της η ΜΕΒΓΑΛ βραβεύτηκε, στο πλαίσιο των
διακρίσεων Active Greece Awards 2015, σε εκδήλωση η οποία
πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Μαρτίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του
Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος και
Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κ. Πέτρος Παπαδάκης.
Τα Active Greece Awards 2015 απονέμονται κατά τη διάρκεια του ετήσιου
φόρουμ επιχειρηματικής αριστείας στον τομέα της εξωστρέφειας, που
διοργανώνεται από τον εκδοτικό οργανισμό Active Business Publishing με
την τεχνική υποστήριξη της Stat Bank.
Ο εξαγωγικός απολογισμός της ΜΕΒΓΑΛ το 2014 αλλά και η μέχρι στιγμής
σχετική πορεία της το 2015 περιλαμβάνουν είσοδο σε νέες αγορές, όπως η
Ολλανδία, Ουγγαρία και Σλοβενία, με την τοποθέτηση προϊόντων της σε
αλυσίδες λιανικής. Ακόμη, ενισχύονται τα μερίδια της εταιρείας,
ιδιαίτερα στα προϊόντα γιαούρτης, σε Νορβηγία (leader στην τοπική αγορά
στο authentic greek yogurt), Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Ισπανία, Ελβετία
και Ουκρανία. Στις χώρες αυτές η ΜΕΒΓΑΛ κατέχει πολύ σημαντική
παρουσία, είτε με επώνυμα είτε με private-label προϊόντα γιαούρτης.
Παράλληλα, και στην άλλη όχθη του Ατλαντικού η ΜΕΒΓΑΛ είναι παρούσα με
το γιαούρτι της σε yogurt bars, ενώ στις ΗΠΑ αυξάνεται και η διείσδυση
της φέτας που παράγει η εταιρεία. Μάλιστα η εταιρεία πιστοποιήθηκε ως
συσκευαστήριο βιολογικής φέτας από τον οργανισμό A Cert για λογαριασμό
του United States Dept. of Agriculture και θα υπάρξει πολύ σύντομα
σχετική τοποθέτηση προϊόντος στην αλυσίδα Costco. Αξίζει να σημειωθεί
πως το 2014 ένα στα είκοσι ελληνικά τυριά που εξήχθησαν διεθνώς ήταν
παραγωγής της ΜΕΒΓΑΛ.
Εντός του τρέχοντος έτους, η ΜΕΒΓΑΛ έχει ήδη λανσάρει στην αγορά της
Ιταλίας το κατσικίσιο γιαούρτι της (σε συσκευασία 150 γραμμαρίων και από
100% κατσικίσιο γάλα Μακεδονίας), το οποίο σύντομα θα εμπλουτιστεί και
με φρούτα (φράουλα και φρούτα του δάσους). Το κατσικίσιο γιαούρτι θα
εξαχθεί σταδιακά και στις αγορές της Γερμανίας, Αυστρίας, Σουηδίας και
Νορβηγίας.
Ειδικά στις Σκανδιναβικές χώρες και βαθμιαία και σε άλλες Ευρωπαϊκές
αγορές, η εταιρεία παρουσιάζει διαρκώς νέα καινοτόμα προϊόντα.
Ενδεικτικά αναφέρονται το Greek Yogurt Power (σε φυσική γεύση και γεύση
βανίλια), με καπάκι τραγανών δημητριακών. Το προϊόν αυτό διαθέτει χαμηλά
λιπαρά και extra πρωτεΐνη (ένα κύπελο 195 g περιέχει 20 g πρωτεΐνης),
παρέχοντας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για δύναμη και ενέργεια.
Ακόμη, η εταιρεία έχει λανσάρει και το Greek Yogurt-φρούτα (σε γεύσεις
φράουλα και ροδάκινο/passion fruit) με μόνο 89 Kcal ανά κύπελλο 150g, με
τη γλυκαντική δύναμη της φυσικής στέβια σε συνδυασμό με φρουκτόζη και
0% λιπαρά.
Συνολικά, η εταιρεία είναι παρούσα εξαγωγικά σε 31 χώρες δίνοντας
μεταξύ άλλων μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη της κατηγορίας γιαούρτης και
διαφοροποιώντας τα τελικά προϊόντα της, προκειμένου να εξασφαλίζεται η
αποκόμιση υψηλής προστιθέμενης αξίας από το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι.
Με άξονα αυτή τη στρατηγική αναμένονται από τη ΜΕΒΓΑΛ νέες καινοτομίες
με προϊόντα προστιθέμενης αξίας, σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις της
υγιεινής διατροφής, τα οποία θα κυκλοφορήσουν, τόσο στο εξωτερικό, όσο
και στην ελληνική αγορά μέσα στους επόμενους μήνες.
Πηγή: voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου