Ούτε ευρώ δεν θα πληρώνει η DIGEA
για τα διαφημιστικά σποτ της «οικογένειας Κλικλικου» που ενημερώνουν για την
ψηφιακή μετάβαση.
Καλά τοποθετημένη ανάμεσα στις υπόλοιπες διατάξεις που παραδίδουν την ενημέρωση
εξολοκλήρου στους μεγαλοεπιχειρηματίες των μίντια βρίσκεται και η διάταξη που
ορίζει ότι τα διαφημιστικά μηνύματα της DIGEA είναι «δημοσίου συμφέροντος» και
ως εκ τούτου θα πρέπει να εκπίπτουν κάθε είδους φορολόγησης.
Η διάταξη αναφέρει χαρακτηριστικά,
«Η δωρεάν
μετάδοση οπτικοακουστικών ή ηχητικών μηνυμάτων κατά την περίοδο της ψηφιακής
μετάβασης, για την ενημέρωση και ορθή πληροφόρηση του κοινού εξυπηρετεί
το δημόσιο συμφέρον και αποτελεί υποχρέωση των τηλεοπτικών σταθμών και
ραδιοφωνικών σταθμών. Η μετάδοση των ανωτέρω μηνυμάτων εγκρίνεται από τη Γενική
Γραμματεία Επικοινωνιών με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα προβολής, δεν
θεωρείται διαφήμιση, απαλλάσσεται καταβολής αγγελιοσήμου και απαλλάσσεται
κάθε φόρου, τέλους ή άλλης επιβάρυνσης.»
Έτσι όταν το ρεύμα αποχαρακτηρίζεται από κοινωνικό αγαθό, τα διαφημιστικά σποτ ιδιωτικής εταιρείας βαφτίζονται ως μηνύματα δημοσίου συμφέροντος και μάλιστα θα πρέπει να προβάλλονται τζάμπα.
Έτσι όταν το ρεύμα αποχαρακτηρίζεται από κοινωνικό αγαθό, τα διαφημιστικά σποτ ιδιωτικής εταιρείας βαφτίζονται ως μηνύματα δημοσίου συμφέροντος και μάλιστα θα πρέπει να προβάλλονται τζάμπα.
Κατόπιν τούτου ίσως χρειάζεται να αλλάξουν και τα διαφημιστικά σποτ και να
επικαιροποιηθούν. Να αναφέρεται πλέον το πλήρες όνομα της οικογένειας που
ψάχνει νυχθημερόν το ψηφιακό σήμα στην τηλεόραση της, Οικογένεια Κλικλίκου το
γένος Τζαμπατζή.
Ν.Τ.
Πηγή: stokokkino.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου