Με μια ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία η
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ολοκλήρωσε τη συμμετοχή της στην 23η
Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών “Detrop
Boutique Show Athens 2014”
που διοργανώθηκε από τις 14 έως τις 16 Μαρτίου 2014 στο Εκθεσιακό και
Συνεδριακό Κέντρο HELEXPO MAROUSSI στην Αθήνα.
«Η
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για μία ακόμη χρονιά στην κορυφαία έκθεση τροφίμων και
ποτών Detrop, με 63 επιχειρήσεις και από τις επτά περιφερειακές μας
ενότητες. Παρουσιάσαμε τα πιο αντιπροσωπευτικά προϊόντα της περιοχής μας που
αποτελούν και τους καλύτερους «πρεσβευτές» της εξαιρετικής ποιότητας της
παραγωγής μας και της γνήσιας μακεδονικής διατροφής σε δεκάδες ξένους αγοραστές από την Γερμανία,
τη Βουλγαρία, τη Σουηδία, την Ουγγαρία, τη Γαλλία, τη Ρωσία και άλλες χώρες.
Συνεχίζουμε με συντονισμένες δράσεις εξωστρέφειας να προβάλλουμε και να
προωθούμε σε νέα κοινά και νέες αγορές τα εκλεκτά και μοναδικά προϊόντα που
παράγουμε στην Κεντρική Μακεδονία, τα οποία αποτελούν και ένα από τα βασικά
συγκριτικά πλεονεκτήματα που αξιοποιούμε για την ανάπτυξη της τοπικής μας
οικονομίας» δήλωσε
σχετικά ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
«Στο
περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην 23η Detrop, οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων της περιοχής μας είχαν τη
δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εποικοδομητικές συναντήσεις και να καλλιεργήσουν
το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες με τους προσκεκλημένους εμπορικούς
επισκέπτες που δραστηριοποιούνται, μεταξύ άλλων, στη διανομή, την εισαγωγή, το
χονδρεμπόριο και τη λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες ξένες αγορές.
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με στοχευμένες πρωτοβουλίες, θέτουμε τις βάσεις για την καλύτερη δυνατή
ανάδειξη και προώθηση των προϊόντων – σημαία της περιοχής μας τόσο στην εγχώρια
αγορά όσο και σε δυναμικές αγορές του εξωτερικού» υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης
Αγροτικής Ανάπτυξης και Οικονομίας της ΠΚΜ Χρήστος Γκουντενούδης.
Στο πλαίσιο της “Detrop Boutique Show Athens 2014”, η ΔΕΘ-HELEXPO
φιλοξένησε σημαντικό αριθμό εμπορικών επισκεπτών (δίκτυα διανομής, σούπερ
μάρκετ, υπερ-μάρκετ, καταστήματα delicatessen κ.τ.λ.) από χώρες-στόχους όπως η Γερμανία, η Ολλανδία, το Ηνωμένο
Βασίλειο, η Ρωσία, οι σκανδιναβικές χώρες και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς
και από άλλες χώρες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, όπως χώρες της Βόρειας
Αφρικής, ο Καναδάς, το Ιράκ, η Κύπρος, καθώς και χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των
Βαλκανίων, με τις οποίες προγραμματίστηκαν προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις.
Στη “Detrop Boutique Show Athens” βρέθηκαν και η
τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ«Chef στον Αέρα», η Ελένη Ψυχούλη και ο Ανδρέας
Λαγός, σε μια εκδήλωση που έφερε πιο κοντά το παρελθόν και το μέλλον της
ελληνικής γαστρονομίας, ενώ ο Παναγιώτης Φράγκος κέρασε κοκτέιλ “Made in
Greece”.
Η “Detrop Boutique Show Athens” επίσης
φιλοξένησε και μια ακόμη καινοτομία.
Πρόκειται για μια «χορταστική» εφαρμογή, την «Ελληνική Διατροφική Κληρονομιά»,
που θα είναι διαθέσιμη στο App Store και στο Google Play και υλοποιήθηκε, σε συνεργασία
με το Google Developers Group Thessaloniki, για την προβολή των εκθετών και των
προϊόντων τους. Ουσιαστικά η εφαρμογή θα προβάλλει σ’ έναν χάρτη της Ελλάδας
τον τόπο εγκατάστασης των εκθετών και τα προϊόντά τους, τα οποία θα συνδέονται
με πληροφορίες σχετικές με την ελληνική διατροφική κληρονομιά. Για πρώτη φορά,
η τεχνολογία και η καινοτομία έκαναν δυναμική παρέμβαση σε μια ελληνική έκθεση
τροφίμων και ποτών, όπως είναι η Detrop Boutique Show Athens, διευρύνοντας με
τον τρόπο αυτό το πεδίο ανάπτυξης και προώθησης των προϊόντων.
Η έκθεση τελούσε υπό την αιγίδα
τεσσάρων υπουργείων: Εξωτερικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων και Μακεδονίας-Θράκης,
καθώς και των μεγαλύτερων φορέων στην Ελλάδα ανά κλάδο (ΣΕΒΕ, ΣΕΤΕ,
ΣΕΒΙΤΕΛ, ΠΑΣΕΚΤ, ΠΟΕΣΕ, ΕΦΕΠΑΕ) και της WACS (Παγκόσμια Ένωση Λέσχης
Αρχιμαγείρων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου