Η απόφαση
αυτή της Ολυμπιακής Αεροπορίας δημιουργεί νέα δεδομένα στον αεροπορικό
χάρτη της χώρας καθώς ουσιαστικά μετατρέπονται σε γραμμές μονοπωλίου τα
συγκεκριμένα αεροπορικά δρομολόγια τα οποία μάλιστα έχουν ιδιαίτερα
μεγάλη ζήτηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς και όχι μόνο τους
καλοκαιρινούς μήνες.
"Φωτιά" στις αεροπορικές συγκοινωνίες
βάζει η απόφαση της Ολυμπιακής Αεροπορίας η οποία διακόπτει από το
Φθινόπωρο τα δρομολόγια από την Αθήνα για το Ηράκλειο, την Θεσσαλονίκη
και τη Ρόδο.
Από το Φθινόπωρο τα αεροσκάφη της
Ολυμπιακής δεν θα εκτελούν κανένα δρομολόγιο προς τους ανωτέρω
τουριστικούς προορισμούς σε μια κίνηση που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά,
για τους σκοπούς και τις επιδιώξεις της αεροπορικής εταιρείας, αλλά και
με σημαντικές επιπτώσεις στο επιβατικό κοινό καθώς οι επιλογές
συρρικνώνονται δραματικά, με ότι αυτό συνεπάγεται...
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση της
Ολυμπιακής Αεροπορίας, από τις 14 Οκτωβρίου σταματούν οι πτήσεις από
Αθήνα προς Ηράκλειο και από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη.
Νωρίτερα, μέσα στον Σεπτέμβριο η Ολυμπιακή Αεροπορία σταματά της πτήσεις της στο δρομολόγιο Αθήνα – Ρόδος...
Η απόφαση αυτή της Ολυμπιακής Αεροπορίας
δημιουργεί νέα δεδομένα στον αεροπορικό χάρτη της χώρας καθώς
ουσιαστικά μετατρέπονται σε γραμμές μονοπωλίου τα συγκεκριμένα
αεροπορικά δρομολόγια τα οποία μάλιστα έχουν ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση
καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.
Ο μεγάλος κερδισμένος φυσικά αυτής της
εξέλιξης είναι η Aegean Airlines, η οποία αναμένεται να καρπωθεί τα
τεράστια οφέλη που προκύπτουν από την κατάργηση των δρομολογίων της
Ολυμπιακής Αεροπορίας. Το μεγάλο ερώτημα είναι αν μπορούν κάτω από αυτές
τις συνθήκες μονοπωλίου (οι μικρότερες αεροπορικές εταιρείες δεν
μπορούν σε καμία περίπτωση και με τη σημερινή τους δομή να σηκώσουν
μεγάλο μέρος του τεράστιου πτητικού έργου που προκύπτει) να βγουν
κερδισμένοι οι χιλιάδες επιβάτες που εξυπηρετούνται μέχρι σήμερα και από
τις δύο εταιρείες.
Επιπτώσεις
Παράγοντες της ταξιδιωτικής αγοράς με τους οποίους επικοινώνησε το prismanews.gr
δεν κρύβουν την ανησυχία τους για τις εξελίξεις, αλλά και για τις
επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή η απόφαση στον τουρισμό αλλά και στις
μετακινήσεις των Ελλήνων επιβατών.
Πραγματικά είναι μια απόφαση που δεν
την περιμέναμε, ειδικά για τα δρομολόγια τα οποία καταργεί η Ολυμπιακή
Αεροπορία. Οι πτήσεις προς Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη και Ρόδο παρουσιάζουν
μεγάλη και σταθερή ζήτηση όλο το χρόνο. Προφανώς και η δημιουργία
μονοπωλιακών συνθηκών στις εγχώριες αερομεταφορές θα επηρεάσει το
επιβατικό κοινό. Μένει να δούμε σε τι βαθμό, είπε χαρακτηριστικά στο prismanews.gr ταξιδιωτικός παράγοντας της Κρήτης.
Κόψτε τα εισιτήρια στην Aegean...
Η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει ήδη
ενημερώσει τους συνεργάτες της για την απόφασή της να διακόψει τα
δρομολόγια προς Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη και Ρόδο, μέσω επιστολής.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως στη
συγκεκριμένη επιστολή η Ολυμπιακή Αεροπορία ζητά από τους συνεργάτες της
να προχωρήσουν στην επανέκδοση των εισιτηρίου όσων επιβατών το
επιθυμούν στην ... Aegean Airlines!
Ειδικότερα η εν λόγω επιστολή αναφέρει τα εξής:
Αγαπητοί συνεργάτες, Θέλουμε να σας
ενημερώσουμε ότι, από την 14η Οκτωβρίου 2013 οι πτήσεις από Αθήνα προς
Ηράκλειο και από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη διακόπτονται. Για τα εισιτήρια
της ΟΑ έχουν ήδη εκδοθεί για ταξίδια μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία
μπορεί να επιστρέφεται η αξία τους στο σύνολό της, απευθείας μέσω των
GDS (Refund notice), εφ' όσον τουλάχιστον ένα κουπόνι ATH/HER και vv ή
ΑΤΗ/SKG Και vv συμπεριλαμβάνεται. Επιπλέον, και για όσους επιβάτες με
εισιτήριο ΟΑ (050), που περιλαμβάνει διαδρομή ATH-HER και vv ή ΑΤΗ/SKG
και vv, μετά την 13η Οκτωβρίου 2013, και δεν επιθυμούν να τους
επιστραφεί η αξία του εισιτήριου τους, μπορείτε να βρείτε παρακάτω την
διαδικασία επανέκδοσης, των συγκεκριμένων εισιτηρίων σε πτήσεις της
AEGEAN (A3). Με αυτή την ευκαιρία, η Olympic Air, σας ευχαριστεί για την
μέχρι τώρα συνεργασία σας.
Του Γιώργου Λαμπράκη
Πηγή: prismanews.gr
Πολλοί λένε φταίει ακόμα το «κακό δημόσιο» με τις πολλές κομματικές προσλήψεις και τα υψηλόμισθα στελέχη επί σειρά ετών για την κατάντια της Ολυμπιακής, ξεχνώντας ότι αυτή εξαγοράσθηκε το 2007 από την MIG και τον «αεριτζή» Ανδρέα Βγενόπουλο. Άλλοι πάλι που το θυμούνται, λένε ότι φταίει το ληστρικό σπατόσημο. Το ότι οι ιδιωτικποίησεις κερδοφόρων δημόσιων οργανισμών και φορέων είναι μια αποτυχημένη συνταγή του καπιταλισμού και η ανικανότητα των νεοφιλεύθερων πολιτικών και κυβερνήσεων και να αναδιαρθρώσουν τις προβληματικές και ζημιογόνες, εξυγειάνουν ούτε λογος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου