Το «δράμα» των εκπαιδευτικών τελειωμό δεν έχει. Μετά τις αλλεπάλληλες περικοπές και τους μισθούς «πείνας», θα έχουν και τις «ύποπτες» αξιολογήσεις. Αξιολογήσεις που όπως διευκρίνησε ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος, δεν θα οδηγούν σε απολύσεις αλλά σε bonus!
Σε συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Υπουργός Παιδείας κ.
Αρβανιτόπουλος είπε ότι "όλες οι σχετικές διαδικασίες, το πόρισμα της
επιτροπής εμπειρογνωμόνων που συστάθηκε, αλλά και ο διάλογος με τις
εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες θα ολοκληρωθούν ως το τέλος Σεπτέμβρη, ώστε
τον Οκτώβριο να προωθηθεί το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των
εκπαιδευτικών."
Ας τα δούμε όμως με την σειρά...
"Ο κ. Αρβανιτόπουλος ήταν κατηγορηματικός στο θέμα ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις των εκπαιδευτικών που δεν θα αξιολογηθούν ικανοποιητικά . Όπως διευκρίνισε, τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα χρησιμοποιηθούν για να δίνεται bonus - μισθολογικό ή και επαγγελματική ανέλιξη σε όσους εκπαιδευτικούς «προάγονται» , ενώ δεν θα προβλέπονται τιμωρητικές διαδικασίες για τους «στάσιμους»."
Δηλαδή με λίγα λόγια θα έχουμε πλέον με την αξιολόγηση τον «στιγματισμό»-διαχωρισμό των εκπαιδευτικών σε «καλούς» και «κακούς» και ένα μείζον θέμα και πολλά ερωτηματικά να προκύπτουν οχι μόνο για την αξιολόγηση αυτή καθαυτή, αλλά και για το ποιος θα είναι ο αξιολογητής και με τι κριτήρια θα το κάνει. Ποιος είναι αυτός που θα το κάνει και με τι κριτήρια σε ανθρώπους που έχουν αξιολογηθεί πολλάκις στην ζωή τους, με την μακροχρόνια μαθητική τους πορεία, τις πανελλήνιες εξετάσεις και την είσοδο τους στο Πανεπιστήμιο, την πανεπιστημιακή τους πορεία και κατάρτιση με επιτυχείς εξετάσεις σε πλήθος μαθημάτων για την απόκτηση του πτυχίου, ίσως και με μεταπτυχιακά, με σωρεία εκπαιδευτικών σεμιναρίων αλλά και τις κατά τακτά διαστήματα αξιολογήσεις, πλημελλών έστω, από τους σχολικούς συμβούλους και τους επιθεωρητές παλαιότερα. Επίσης παραμένουν δόκιμοι(υπό αξιολόγηση και πάλι) για 2 έτη, μέχρι να μονιμοποιηθούν. Και δεν θα αναφέρω την καθημερινή «επώδυνη αξιολόγηση» από τους μαθητές και τους γονείς. Αν υπάρχει άλλος εργαζόμενος σε ιδωτικό ή δημόσιο τομέα που να έχει αξιολογηθεί τόσο στην ζωή του και να αμοίβεται με 639€ ας μας το πουν να τον μάθουμε κι εμείς. Τέλος με την αξιολόγηση βέβαια θεωρείται(αν δεν γίνεται και γι' αυτό τον σκοπό), η μισθολογική και βαθμολογική χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
"Σε ό,τι αφορά την αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο σχολείο, ο κ. Αρβανιτόπουλος, είπε ότι θα γίνει συνολική μελέτη σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης, με εφαρμογή από την επόμενη χρονιά, 2013-14. Συνολικά κατά το επόμενο σχολικό έτος θα διοριστούν 12.500 αναπληρωτές δήλωσε ο υπουργός. εκτιμώντας ότι θα καλυφθούν τα όποια κενά."
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω, είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα πάσχει από τον «περιορισμένο» αριθμό ωρών διδασκαλίας, ο οποίος χρειάζεται αύξηση! Ε τι θα ακούσουμε προκειμένουν να περάσουν τα σχέδια τους και να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα; Πρώτον και βασικότερον η απόφαση αυτή θα επιφέρει τεράστιες αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς των
εκπαιδευτικών και βέβαια μηδενικές προσλήψεις σε μόνιμους και
αναπληρωτές δασκάλους, καθηγητές και νηπιαγωγούς. Δεύτερον ο μέσος όρος ωρών διδασκαλίας, είναι όσος και ο μέσος όρος των προηγμένων χωρών της ΕΕ, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι σ' αυτές τις προηγμένες χώρες προσανατολίζονται για το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή στην μέιωση του εβδομαδιαίου διδακτικού χρόνου. Και τρίτον δεν συμπεριλαμβάνεται από το Υπουργείο Παιδείας στα επίσημα στοιχεία του,(αλλα δεν συμπεριλαμβάνεται δυστυχώς ούτε από την κοινωνία,"έλα μωρέ την βγάζει στο σχολείο με 4 ή 5 ώρες δουλειά την ημέρα") ο διαθέσιμος χρόνος στο σχολείο, παρά μόνο ο διδακτικός, στον οποίο διαθέσιμο η Ελλάδα έχει από τους ηψηλότερους μέσους όρους της Ευρωζώνης.
"Ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε ότι το σύνολο των βιβλίων θα είναι σε όλα τα σχολεία της χώρας ως τις 4 Σεπτεμβρίου, ενώ ήδη έχει αποσταλεί σε αυτά το μεγαλύτερο μέρος τους. Παράλληλα, καταβάλλονται προσπάθειες ώστε να λυθεί το πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών, το οποίο αφορά 200.000 οικογένειες, αλλά και της θέρμανσης των σχολείων. Και τα δύο αυτά θέματα έχουν περάσει στην αρμοδιότητα των δήμων."
Το τεράστιο θέμα της θέρμανσης και της μεταφοράς των μαθητών έχει περάσει στους δήμους, που με την τελευταία διοικητική μεταρύθμιση και τον Καλλικράτη, "δεν έχουν να ξυθούν" και είναι οι περισσότεροι χρεωκοπημένοι! Και τώρα με την αύξηση της τιμής των καυσίμων το πρόβλημα θα είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού ακόμη πολλοί δήμοι δεν έχουν πλήρωσει τα περσινά στους προμηθευτές. Χωρίς να υπάρξει η παραμικρή υποδομή και προετοιμασία, κάναμε έναν Καλλικράτη εντελώς «γυμνό» και το βιώνουμε στο πετσί μας και στην καθημερινότητα μας, κυρίως εμείς των περιφερειακών διαμερισμάτων ακόμα πιο έντονα και του φορτώσαμε και τον φορτώνουμε ακόμα περισσότερες αρμοδιότητες τις οποίες δεν μπορεί να «σηκώσει». Ο θεός να βάλει το χέρι του...
Κλείνοντας θα παραθέσω την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
"Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις.Ζητάμε την ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και την κατάργηση της σχετικής διάταξης του ν.4024/11 που συνδέει αξιολόγηση με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη".
***Προτείνω να ξεκινήσουμε τις αξιολογήσεις από τους πολιτικούς που συνεχίζουν να εφαρμόζουν "μνημονιακές" πολιτικές που εξαθλιώνουν την κοινωνία και την οδηγούν σε απόγνωση και σε δυστυχία.
***Δείτε και τον παρακάτω πίνακα κάνοντας κλικ πάνω στο λινκ για να σας φύγουν και οι τελευταίες απορίες για τα «πολλά» χρήματα που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί:
***Δείτε και τον παρακάτω πίνακα κάνοντας κλικ πάνω στο λινκ για να σας φύγουν και οι τελευταίες απορίες για τα «πολλά» χρήματα που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου